Eräällä sivustolla tuli tänään (tai no eilen) erään miehen kanssa puheeksi, että kyllä mulle pitää hankkia mies. Mutta millaisen miehen haluaisin. Niin. Empäs itsekään tiedä, sanoin. Jos alan luettelemaan,..

Rehellinen ( Voi kuinka omaperäistä ! )

Avoin ( Sulketuneet ihmiset herättää mussa jonkinverran APUA -tunteita, mutta ei nyt sentään Liian avoin sitten myöskään - kaiken merkityksellisen ja merkityksettömän tietäminen on tylsää. Ja ahdistavaa [?] )

Miehenkokoinen ( Mää en ole läski, mutta olen melkein 180cm pitkä ja käytän korkoja, eli jos siltä mieheltä löytyy mittaa 170cm näytän jättiläiseltä, jolta tuskin kukaan nainen haluaa näyttää. Tosin lihakset kompensoi tätä, ja osaan seisoa erittäin kierossa.. Mutta se, että mies on noin lyhyt vaatii siltä mieheltä Pokkaa enemmän tai vähemmän)

Semimustasukkainen ( ei liian, koska Minä teen mitä haluan aika pitkälti, mutta ei nyt niinkään, että kerron saunoneeni jääkiekkojoukkoeen kanssa, ja "mieheni" kommentoi, että Jaa, oliko kivaa )

Ei Lässyttäjä ( "naiset ajattelee aina seksiä, kun miehet haluaa puhua tunteista. " Mää en oikeasti halua turhan paljoa jauhaa sitä skeidaa, kun musta tuntuu tältä ja plaaplaaplaa. Jos vituttaa, surettaa, itkettää, naurattaa, ilostuttaa jne voi sen sanoa, mutta ei mitään "miksi näin" -aiheisia keskusteluja, kiitos )

Ei Romantikko ( Kynttiläillallinen ja ruusukimppu = nössölässysösösösösöööö, Herättää lähinnä epäilyksiä, mitä se mies on tehnyt... ja muutenkin TYLSÄÄ. Ja joku joka lukis mulle runon Tunteistaan - anteeksi nyt vain, mutta varmaan naurasin )

Rock-henkinen ( No koska itse olen jonkinverran moinen, en usko nykyään pystyväni seurustelemaan esim. jonkun OnnelaFruiden kanssa. Toki erehdyksissä niitä voi joskus panna )

Ei liian koti-ihminen ( Kotona pitää viihtyä, mutta ei joka päivä mitään ollaan kahdestaan kotona ja katotaan vaikka leffa -iltoja )

Tykkää bilettää ( DAA; mä iteki tykkään ! )

Tykkää käydä keikoilla ( No siis mäkin tykkään )

Hyvä sängyssä ( Sielullinen yhteys ei oikeasti tule ikinä olemaan mitään, jos fyysinen yhteys ei toimi ) ...kuulostipa hienolta :D

Hyvännäköinen ( Oon muutenkin tuonut blogissani ilmi, että olen ihan täys kusipää välillä - joten myönnetään se nytkin. Niin se vaan on, että koska en itse ole mikään Hirviö / Hirviä / Ruma tms. niin ei mun miehenkään tarvi olla )

Hyvällä tavalla hankala ( No - metästysvietti on aina metästysvietti ja liian helpot ihmiset on yllättäen TYLSIÄ )

Osaa välillä kertoa, kuin ihana ihminen olen ja antaa arvoa mun tekemisille.

Intohimoinen !

Ihastunut vain muhun !

Kokenut

Mielellään kiinni elämän normirytmeissä, eli työpaikka ja sillai. Opiskeluki ihan siedettävä vaihtoehto.

Ei kauhistu mun pelleilyistä / menneisyydestä eikä myöskään esim. pistepörssistä

Kestää mun ja neiti J;n aika noh -- kiinteän yhteydenpidon

Ymmärtää tyttöjenillan tärkeyden (vähintään 1x viikko)

Nukkuu mun kanssa lusikassa, ja muutenkin leikkii suojelevansa mua >kaikelta pahalta>

 

 

Ihan vaatimaton. Ja näin neljän aikaan jäi varmaan tärkeitä asioita mainittematta - ja tuli jaariteltua jotain pikkujuttuja...

Mutta siis, saahan sitä ihminen unelmoida. Ja sitäpaitsi, Kriteereitähän noista ei ollut mikään, hienovaraisia toiveita vain.