Voisin kirjoittaa tapauksesta numero 58, mutta, EI. EI. Herra 28-vuotias vitunluokanopettaja puhuu mulle vaan mukavia, eikä sillä ole mitään taka-ajatuksia ja plaaplaaplaa. Ja kaikkein pahinta, se kertoo kokoajan siitä KUIN SE HALUAA VAAN JUTELLA. (ja vielä hymyilee kivasti, ja näyttää liian kivalta mun kännisille silmille) MUTTAKU MÄÄ OISIN HALUNNUT, että sillä olis edes vähän takaa-ajatuksia, että jos ei suuremmin, niin ihan pienesti sievästi oltais pussailtu vaikka tanssilattialla. Mutta ei. Kertakaikkiaan Ei. Mua ei ikinä, ei jumalauta ikinä ole feidattu nuin kylmästi keskelle tanssilattiaa. Ja jos minä tanssin, ja tanssin, ja keikutan persettäni, niin miksi se mies edes tanssii mun kans, jos sillä ei ollut niitä takaa-ajatuksia? Harvinaisen perseestä. Ja ilmeisesti, viimeisimmästä tapauksesta on kulunut ihan vitun liian kauan.

Mutta, onneksi mun ihastus jostain miljoonan vuoden takaa, melkein tapaus numero 1 tekstailee vaan mulle hirveenä =D JA NIIN, se sano, että pitäis korjata se asia, että hän ei ole tapaus. Eli aika jees. 

Ja asiasta tuhanteen, voisi olla tovin selvinpäin. Ihan sen takia, että mun joka helvetin paikka on kipeä, kun perjantaina ihan uusein kenkien kunniaksi vettiin jonku viis kertaa perseelleni..