No nyt sitten minäkin - jolle ei ikinä tapahdu mitään, mitä muille voi tapahtua - olen muutaman ystäväni kera kokenut tyrmäystipat tai jonkin muun sekavuutta aiheuttavan huumausaineen, en minä lauantaina olisi muuten ollut niin perkeleen kujalla, en nimittäin edes juonut paljoa. Itseasiassa join ainakin puolet vähemmän, kuin normaalina baari-iltana. Ja baareissa olin NIIIN kännissä, että ei ole tosi, vaikka join niissä vain vettä. Hienoa kuulla muutenkin osa iltaa jälkeenpäin.. Ei perkele että pitikin sattua.

Eilen kuitenkin yritin sitten ottaa muutaman loipparin neiti J:n kanssa - juotiin seittemän tuntia tasaseen tahtiin, ja olo ei helpottunut yhtään. Ja YLLÄTÄEN, neiti J mussukkaili CC:n kanssa TAAS. Ja lisäksi huomasin niiden keskusteluista, että neiti J tietää aika monta CC:n kaveria. Jumalauta J  !!! Ja sitten, illan päälle,  ne veti vielä vähä pusutteluparitanssit yhessä meijän vakiobaarissa, selvinpäin.Alan näyttämään niiden vierellä NIIN säälittävältä, että pitää löytää joku ihana mies - herra korsto kun on lakannu näköjään mulle puhumasta.

Lisäksi, mulla oli vielä tänään niin hirvittävä olo, ei varsinaisesti krapula, vaan ihan järkyttävät tärinät, että meinasi itku tulla töissä.. Mutta, onneksi viikonloppuna pääsee reissuun - mukana mm. täydellinen mies ja neiti J. Mutta, NYT, Kallio, maailman paras suomalainen sarja.