Eilisen kunniaksi olin hieman baarissa. Ja mitä tein? Lirkuttelin enemmän ku laki sallii FRUIDELLE. Voi saatanansaatana, että sitä voi ihminen olla idiootti. Käytiin sulosesti kahdestaan automaatillaki ja vähä pussailtiin ja puhuttiin meidän ikäerosta, jota en tiedä, koska Fruide ei olekaan 26-v mitä se on mulle väittänyt, vaan jotain ihan muuta.. Mutta sen tiedän, että mää tuun niin kuulemaan siitä eilisestä lässynläästä paskaa, että voi helevetti.

Oltiin oikein söpöjä pariskuntia, kun istuttiin neiti J;n kanssa Fruiden ja CC;n kera pöydässä - Baarinomistaja virnuili _kokoajan_ ja voi ...........

Olin sillon eräänä kauniina maanantaina ennen juhannusta kertonut Fruidelle mun BLOGISTA. En saa ikinä enää olla niin kännissä kuin sillon, että puhun ohi suuni muistamatta sitä. Olen myös kuulemma paljastellut Fruidelle jossain baarissa sillon, että neitsyt maria ja jeesus vois nyt vaikka auttaa.  Onneksi en ollut kuitenkaan tän paikan osotetta kertonut -- koska sehän olis voinu olla joku sosiaalinen itsemurha joidenkin miesten takia.

Kun lähdettiin baarista neiti J sano, että helemi kulta, onko sulla taas joku Unohdan Mister Korston -vaihe päällä. Mistä tiesit? no tunnen sut aika hyvin.. Hehhe, niin taitaa tuntea ja niin taitaa olla - koska mua oikeasti Vituttaa se ihminen vaikka samaan aikaan oon niin liian tykästynyt siihen, että voisin melkeen itkee. Paitsi, että en itke miesten takia, niin en voiskaan :D

 

Ollaan neiti I;n kanssa parilla, ja neiti I virnuilee, että miten kerta toisensa jälkeen sorrun Fruideen. En voi tavata Mister Perfectiä viikonloppuna, koska se menee typerille festareille - kuten myös ehkä Mister Korsto. Kaupunki on siis meidän !

Ja neiti I:lläki on yhtäkkiä joku kokkolalainen mies. UUUUUUUUU.