Takana miehinen perjantai.

Mää tapasin tuossa vajaa viikko sitten miehen, Ihanan miehen vieläpä. Herra TK vaikka nyt sitten, hän on iiihanan pitkä, reenattu, kitaraa soittava, rock-henkinen, kiltti, mukava ja niin eespäin. Muistuttelee hyvin pitkälle Unelmien miestä, ja voin kertoa, että kun vietin hänen kanssaan aikaa mun ajatus ei harhautunut yhtään kertaa Mister Korstoon tai Perfectiin.

Mutta, koska mulla ei oo teille satuja onnellisine loppuineen... TK soitteli mulle eilen koko illan, ja alunperin meijän piti olla nössösöpöjä ja tehä yhessä ruokaa. Noh, ei sitten tehty, kun TK oli korkannut pulloa ja kutsu mut kaverinsa luokse kylään. Olin erittäin imarreltu - kavereille näytille, OHO. Menimpä sinne, ja juotiin siinä parit paukut ja puhuttiin mukavia - oli oikein kivoja ihmisiä. Edettiin sitten paikalliseen yhdelle ja kaikki oli vieläkin vallan ihanasti, ja mun päässä hakkas vaan, että IHANA MIES MULLE TUO PITEMMÄKSI AIKAA.

No kuten kaikki baarit, myös tämä sulkeutui, ja me seisottiin siinä baarin edessä ja pohdittiin mitä tehtäis, mukana oli siis edelleen TK;n pari kaveria, ja toisen heistä avovaimo, joka oli naiseksi todella mukava. Tässähän vaiheessa sitä vois luulla, että mennäänkö meille syömään pitsaa ja panemaan, MUTTA EI.
TK;lla soi puhelin, (mua epäilytti jo sillon) ja TK sanoo kaverilleen, että "Ei perkele, se TIina sieltäyhdestämunkilempibaarista soitti että tulee mun tykö yökylään virnvirnvirn. " NIINKÖK NIINKÖ NIINKÖ. Ootko TK niin vitun tampio ettet osaa sanoa, että EI?

No kuningasideasta toiseen - lähdetään kaikki TK;lle jatkoille. Lähdin oikeastaan ihan sen takia, että halusin nähdä minkälainen se TIINA siellä on. Lisäksi vitunneititiinan ilme oli ihan näkemisen arvonen, kun tuli muutama muuki jatkoille. Ei sillä, en olis itekää oikein arvostanu..
Ja vaikka tiedän, että en itsekään ole mikään kedon kaunein kukka, se perkeleen Tiina oli ihan vitun ruma. Siis oikeasti, RUMA. Ja 34-v yh-äiti joka yritti näyttää kakskymppiseltä siihen kaupanpäälle. Että palataan. No - sinne ne jäi aamuyöllä nuoleskelemaan TK;n kanssa - Mutta, se oli vasta tämä erä.. minä HALUAN sen miehen !