Joo, mentiin eilen vähän parille neiti J;n kanssa. No, se ei ihan jäänyt pariin, enkä edes muistanut mitä olin tännekki kirjoitellu. Onneksi en mitään katastrofaalista, paitsi voihan sen, että pari miestä tosiaan tappeli mun suosiosta määritellä vallan katastrofaaliseksi. Ärsyttäväksi asian teki vain sen, että toinen oli 39-vuotias puutarhatonttu ja toinen 26-vuotias fruidemies, joka oli vieläpä varattu. Se fruidemies ei tosin halunnu tapella, mutta kun tämä vanhempi päätti tuossa alkuillasta, että minä oon hänen tuleva vaimo ja oli vallan mustasukkainen (sekopää!). Herrajumala, suuria sanoja.

Neiti J oli vitun kännissä TAAS, ja pakotti mut jatkoille kaakkuriin, jossa J ensin hetken tappeli mun kanssa, avasi kaljan ja meni sitten nukkumaan,vaikka kello oli vasta 2. Itse jäin sitten J;n pokauksen kanssa lätisee turhaa paskaa.

Avasin eilen pistepörssin, mutta J oli niin lärdet ettei nähny mun pussailua, niin en muka saanukkaa sit pisteitä. Ja btw, se kenen kans pussailin, ei ollut se 39-vuotias vaan se fruide-mies, joten ei ole edes morkkista :DD

Wuhuu, viikonloppuna täydellinen mies taasen maisemissa =)