Mun on PAKKO jakaa tämä teille; (saa onnitella)

mutta mää oon ihan tositositosi ihastunut. Siis anteeksi mitä? NIIN! Mää eilen tapasin herra R;n, menin hänen luokseen kylään ja me puhuttiin - puhuttiin ihan vitusti, ja istuttiin nuhruisessa paikallisessa käsikädessä pöydän yli, ja katseltiin toisiamme silmiin. Nukuttiin sen sängyssä lähekkäin, ja ennenkuin nukahdin Tajusin, kuin paljon oon kaivannut miestä lähelleni muuten kuin panemaan. Siis läheisyyttä kaivannut, minä? mitä???

Joskus yöllä neljän aikaa heräilin, ja vahingossa, huom. vahinko!, harrastettiin seksiä. (häähää +5p) Ja jatkettiin unia ällönsöpösti...

Aamulla R toi mulle kahvia sänkyyn, sano lähtevänsä töihin ja käski olla kuin kotona. Ja mulla oli varmaan taas typerän autuas ilme naamallani.

 

Mulla tekis ihan vitusti mieli laittaa herralle viestiä, että oli kivaa, nähtäiskö toisteki, mutta pelkään vaikuttavani säälittävältä + oon tänään siivonnut n. 4h, hymyillyt kokoajan eikä edes vituttanut kertaakaan. Helvetin huolestuttavaa.


Takokaa järkeä mun päähän, ennen kuin neiti J;kin menettää hermonsa mun ihastushässäkän kanssa. Taas.