Vaikka pistepörssi lähtikin vasta eilen käyntiin, mua harmittaa ettei kukaan (varsinkaan minä) ole sitä vielä avannut. Asiahan kun on kuitenkin niin, että viimesin tapaus on ollut liian kauaa aikaa sitten. Taas. En osaa enää hankkia edes yhdenillanmiehiä. Paitsi, mun olis tänään pitänyt treffailla yhtä suomi24 miestä, joka sinänsä vois olla ihan potenttiaalinen pitempiaikainen miesvaihtoehto, mutta mää unohdin. UNOHIN! Ja, no toisaalta olin niin upeana, että olen jopa iloinen unohduksestani.

Mutta yyyyy ! Täydellinen mies kävi tännään meidän toimistolla, ja ite näytin lähinnä siltä, että juu, kyllä on hauasta just otettu lomaa. Naamani siis oli höystetty silmäpusseilla, kiirellisellä meikkivoiteella ja kissasta aiheutuneella ihottumalla. Munko tuuria? Juuri niin. Miksi aina minä ja miksen minä koskaan?

Kuulin myös, että mun pikkusiskoa, joka on muutenkin vähä raukka, on kiusattu koulussa. Ja niihin kiusauksiin on vedetty liian monta vuotta vanhempi isosisko, eli minä, mukaan. "Mun isosisko sanoki, että sun isosisko on vitunmoinen huora." Kiitos kysymästä, lutkaksi voisin tituleerata itseäni (en tosin ylpeänä), mutta maksua en ole koskaan ottanut.

Viikonloppuna kutsuu kaksi namnam keikkaa, ja näkkee väkisilläki taas täyellistämiestäkin. Jee =) ... Jos joku meistä vielä avais pistepörssinki sit ;)