Perjantaina oltiin neiti J;n ja A;n kanssa pienesti sievästi sievissä, ja itehän oon taas muistanut tekstailla söpöjä viestejä ympäriämpäri. Nooh, ensinnäkin TK;lle Että onko hän liikenteessä. Ei vastausta. Ja Mister Korstolla samaa, vastaus "nukkumassa" Minähän se ihanana tyttönä vastasin sitten, että "oisit tullu mun kans nukkuu" Johon Korsto, että eihän sitä ennään kehtaa. Juu, eipä tuo Korsto kyllä muutenkaa oikein ole kehtaillu.

Ootteko muuten huomannut, että en ole sataan vuoteen porissu Mister Korstosta erityisemmin? Tai no, te lukijat ette kärsi mun ihastuspuuskista yhtään niin pahasti kuin ystäväpiiri, tai varsinkin neiti J. "Sitten korsto sitätätätuotasitämitätuota ja näin ja nuin ja sillai ja niiiii" - JOOJOO, oon kuullu tuon asian jonku miljoona kertaa seittemässä eri muodossa, ETTÄ TURPA KIINNI.

Mutta nyt puhuin taas Mister Korston kans kunnolla - pitkästä aikaa. Valitettavasti heitin ne hanskat herran suhteen jo aikoja sitten timbuktuun, niin en jaksa erityisemmin keskustelusta hehkuttaa.

Eilen olin tosi lärvit, mutta ei kerrota kellekkään.

Neiti J kävi panemassa herra E;tä. Ja mitä minä tein? Nukuin unikaverina neiti J;n kissa kaulalla. Söpöä? No jaa. Miestä? Juu se kissa. Että ihan nappiin taas.