Mua naurattaa oikeasti ihan törkeästi nuo kommentit :D

Mutta viikonloppu oli oikein kiva, perjantaina olin näköjää hieman postaillut pienessä humalatilassa, ja mitä tein sen jälkeen? Nooo, hain 5pistettä Ihanasta miehestä, jonka oon tuntenut about vuojen ja nähtiin oikeastaan ekaa kertaa vuoteen.. Vuodessa kun kerkeää paljon tapahtua, oli hänestä yllättäen tullut sinkku ja päätettiin vähän pitää kivaa. Kun kuitenkin olen Kuningas alkoholiin menevä HUORA lähdin hänen luotaan yöllä (en toki karannut kuitenkaan) - muka jatkamaan baari-iltaa, mutta koska mm. Neiti J oli poistunut cc;n tykö, jatkoin sitten omaa matkaani kotiin.. No kotona sain loistavia Kuningasideoita, Kuningasalkoholin voimin, ja pistin erittäin söpöä viestiä Herralle. "jos et saa nukuttua, tuu mun kans tänne paikkkaan x (x=kotini sijaintipaikka)", Herra aikoi tulla joku toinen ilta, ja mua vähän hymyilytti. Hän on oikein ihana oikeastaan.

Lauantai taasen, Yllätänköhän? Olin selvinpäin äitin kanssa kylpylälomailemassa yhden yön - pois oulusta - ja syötiin hyvin ja niin ees päin. Sekin oli mukavaa, pitkästä aikaa. Ja tänään, koska mulla on muutakin elämää kuin alkoholi ja miehet, aloitin päiväni lillumalla kylpylän ulkoaltaalla ja pelaamalla pari tuntia tennistä. Tennis on muuten kivaa, kuka lähtee pelaa? Ja kruunatakseni kaiken hankin rusketusrajat, tosin kyllä paloinkin hieman.