Viikonlopusta selvitty, huomenna illalla kotiin, Helsingin kotiin. Joka luultavasti tosin on kaikkea muuta kuin Koti, huomioonottaen tavaran ja laatikkojen määrän. Minusta ja J;stä siis tulee kämppiksiä taas. Viimeksi ku oltiin, se oli aluksi jokaviikonloppuisia jatkoja, uusia miehiä, uusia baareja, uusia jatkoja, uusia viinoja.. Joten, saapa nähä mitä tästäkin tulee. Varsinkin, kun kyseessä on (luojan kiitos) suurempi kaupunki kuin tämä, ja muutenkin muutama elämänmuutos. Kuten neiti J;stä tulee opiskelija. Wuhuu.

Mutta viikonloppuun;

Tai siis lauantaihin. Alottelin tosiaan juomisen siinä kahentoista aikaa, siis päivällä. Sitten me edettiin ostamaan jotkut koltut, kun jotenkin kummasti me oltiin onnistuttu heivaamaan meidän lempivaatteet helsinkiin meneviin laatikoihin, ja pitihän sitä saada jotain uutta pitkästä aikaa muutenkin. Matka jatkui lempikantabrenkkulaan parantelemaan krapulaa, ja kyllähän se muutaman valkovenäläisen, muutaman shotin, muutaman laimean, ja muutaman muun drinkin jälkeen helpottikin. Seuraavana etappina Qstock.

Päästiin lippuluukun kautta "perille", heitettiin osa omista viinoista narikkaan ja oltiin menossa muka alueelle.. kunnes mun ja J;n silmiin osuikin tatska/lävistys -bussi, ja neiti J;n silmät alko kiilumaan. "mää haluan sen toisen huulikorun" "HALUAN HALUAN HALUAN" "Laitetaan Helemi sullekki joku", ja painostuksen alla kännissä mää sitte suostuinkin siihen hommaan, ja mun korva rikastu traguslävistyksellä ja neiti J sai huulikorunsa. Meni sitten yks keikkakin siinä ohi, oho.

Nooo, ei me Jenni Vartiastakaan sitte päästy katsomaan, kun piti juoda ja keskittyä menemään _Lärvit_ katsoo Reckless Love. Vartiaisen aikana mää sitte tekstailinki Herra Korstolle, että onko se Qstockissa. Vastaus : Jep. Johon minä sanon, että vois törmäillä? Ja Korsto sanoo jotain tyyliin, että eihän sitä voi tietää törmäilläänkö. Niimpäniin. Noin puolituntia tästä oon neiti J;n kanssa vessajonossa, ja korsto kävelee jonku pikkulutkan (joka oli vielä RUMA) kanssa ohi, ja se muija vielä hipsuttelee korston lettiä. Korsto sano aikanaan, kun salli mun hiuksensa letittää, että ihan kuka tahansa ei tähän tukkaan koske.... Ja sitten mää mietinki siinä tilanteessa, miksi vitussa mä olen ikinä vaivautunut kiinnostumaan ko. herrasta. Pitäkööt pikkulutkansa.

Sitten Reckless Love, joista vejetään tässä vielä julkkispisteet, molemmille.. tai vaan mulle ;) Mutta Onhan ne pojat herranjumala IHANIA.. Mukaan keikalta tarttui muiden fanien halveksivia katseita, J;lle pari plektraa ja mulle rumpukapula.

Mentiin istuskelemaan ruohokentälle, kun näky tuttuja ja jossain vaiheessa mun vieressä istui Terho niminen mies. Joka oli kyllä Hirveä, ja ihan Terhon näköinenkin. Jossain vaiheessa se läheni mua, ja päätin, että voihan tästä pussailupisteet ottaa. Mutta, mitä tekee neiti J, tulee istumaan toiselle puolelle Terhoa ja vie ne vitun pisteet. Voi jumalanvittu että olin raivona. Lisäksi olin aikaisemmin unohtanut rotsini lempikantabrenkkulaan ja kylmä alko tuntua luissa ja ytimissä. Lähetään. Lähetään. LÄHETÄÄN. Ja sitte neiti J suostui....... Wuhuu ! :)

Suuntana taas lempikantabrenkkula, jumalaton känni päällä, sitte naapuriin toiseen kantabrenkkulaan ja kahelta kotiin. Tai kaverin kotiin siis, kun oma koti on Helsingissä...KAHELTA YÖLLÄ. Mitä nössöjä me oltiin ? hähähähähäää? Mutta sitten, neiti J totesi, että Helemi hei, oothan sää jo 14tuntia kerenny dokaa, että ei niin paha. Niin, mutku ennen saatettiin dokata 36h samoilla silmillä.

 

Keskiviikkona tsekkailee helsingin pikkulauantai ;) Saa tulla bongailee !