Ilta alkoi kymmenenvituntunninvituntyöpäivän jälkeen baarissa kalliossa, B12ssa parit ja Taukoon yksille (eli kaksille) ja taksilla keskustaan. Suuntana ensin PRKL, ylläripylläri, jossa oli se poke josta otettiin pisteet ja vähä virnuilutti. Ei kuitenkaan sit juotu siellä ku yhet ku oli vähä tyhjää ja autiota ja tylsää vaan siirryttiin On The Rocksiin.

OTR:ssä istuttiin rauhassa tanssilattian vieressä, kun neiti J sano yhtäkkiä, että katoppa Helemi ku tuossa on joku Mister Korsto Kakkonen. No höhö ei edes yhtään ole samannäköinen nänänänänänänänänä..Kunnes huomasinkin, että ei saatana, onhan se ihan samannäköinen, tai ei niinkään näköinen vaan Oloinen ja sekös mua sitte alkoki vituttaa. Toki olisin pannut Mister Korsto Kakkosta, mutta sillä oli joku muija ja se oli kyllä ehkä raakaversio oikeasta :D

Röökipaikalla neiti J tutustui mieheen joka asuu meidän naapurissa ja jonka lapsen kummisetä on Michael Monroe sekä Norjalaiseen ja Ruotsalaiseen. kuulostaa epäilyttävästi vitsiltä. Nämä herra ulkomaat oli toki hieman nuorempia kuin se naapurinmies, ja neiti J nappaskin pisteen toisesta ulkomaasta. En toki muista kumpi oli minkäkin maalainen, mutta siitä valkopaitasesta luullakseni...:D +1p / neit iJ

Röökipaikalla joku mukava tyttö kerto mulle, että olen tosi kaunis ja ihanan pitkä<3. Tuli hirvittävän hyvä mieli, ja pian löysinkin itteni sen tytön kanssa tanssilattialta, en toki missään semmosessa mielessä. Kuitenkin olin kutsunut aikasemmin nettituttuni katsomaan mua OTR;iin ja sehän yhtäkkiä laittoki mulle koodia, että Tunnistin sut heti. No voi vittu. Ei se mitään, vinguin neiti J;ltä kotiavaimia että lähen panemaan, mutta neiti J ei lämmenny mulle yhtään.. Seuralaiseni oli toki selvinpäin niin me sit lähettiin autolla johonkin vittuun ja pantiin autossa, nauratti kun tuli titanic-ikkunat. Ja nauratti, kun ei oo varmaan sitten sen jälkeen ku on kolmetoista täyttänyt niin tullu pantua autossa. +5p / Helemi, vai pitäskö saada julkisenpaikan pisteet?!

Neiti J siinä sitte soitteliki mulle hermona, että missä oon, että ei oo vieläkään saanu taksia, kello oli jotain puoliviis. Ooookei, no mää tuun OTR;än eteen KYYDILLÄ. ja neiti J on raivona ku mikäki, karjuu mulle, että vitun idiootti oisit sanonu, että tuut kyyvillä. No mitä vittua, oisit ite sanonu, että mun pitäis kulkea taksilla jos on ilmanen kyyti :D Sitten neiti J alko vetämään siksakkia kädet korvilla nänänänänänänänäänänää, älä seuraa mua, älä puhu mulle, mä en halua nähä sua.. Ja minä perkele seurasin, vejettiin tyylikäs ympyrä korttelin ympäri, ja huomasin että Ohhoh, Rotsit jäi OTRiin. Eli tänään on pakko mennä baariin..

Taksissa neiti J oli hiljaa naama norsunvitulla, kotona se huusi, ja meni nukkuu. Minäkin huusin. Paukkasin sen huoneeseen, että MIKÄ VITTU SULLA ON VITTUSAATANA HÄTÄNÄ?!?!?!? "jos mua vituttaa, se ei Helemi aina johu susta" ....No ihanko tosi, älä sit purakaan sitä muhun ja juoksuta mua korkeissakoroissa pitkin helsinkiä saatana.