No nyt on sitten muutama lupaus lunastettu - on oltu helvetin kännissä perjantaina (ja eilen) ja uusi tukkakin on. Kuten myös uusi rusketus - näytän siltä, että olen maannut koko elämäni auringossa (=neekeriltä).

Pejantaina vejettiin neiti J:n kanssa kunnon edustukset - matkalla baarista a baariin b päätettiin tapella ihan kunnolla. Karjuttiin toisille mikä kerettiin ja naurettiin välillä. Kaaduin myös autotielle kylelleni ja neiti J oli niin vahingonilonen, että hihitteli mulle, eikä edes auttanut mua ylös. Olin kuitenkin niin selvinpäin, että pääsin ominavuin sieltä pystyyn. Joku meinasi soittaa poliisit. Neiti J huusi, että soita vaan, ei kiinnosta. Oltais varmaan vejetty sitä soittajaa yksissätuumin turpaan jos hän olisi soittanut. Vahingossa taivutettiin myös Neiti J;n avain bumeranginmuotoiseksi ja tapeltiin hieman lisää. No, minä menin siinä sitten kotiini yöksi ja edustin kännissä facebookissa ja puhuin mm. erään sukulaisen kanssa, jota en edes tunne. Nyt tunnen jotenkuten - inhotaan molemmat sukuamme, ja päätettiin mennä yhdessä sukujuhlille aiheuttamaan pahennusta ja vetämään armottomat perseet.

Eilen edustin myöskin yhtäkkiä hyvin humalassa, Neiti J mussukkaili CC:n kanssa. Cc yritti parittaa mua jollekkin mua päätä lyhyemmälle lihavalle puutarhatontulle - kieltäydyin kohteliaasti vedoten Herra Korstoon. Lisäksi pöydässämme istui erittäin nussittava tapaus, joka esitti mulle kysymyksen, panisinko häntä. Panisin, ja se minimittainen lihava puutarhatonttu näytti erittäin kärsivältä meidän keskustelun aikana. Valitettavasti se AINUT eilisen illan mun mielestä pantava yksilö lähti paikalta.. Neiti J taasen lähti YLLÄTTÄEN CC:n tykö ja minä taasen - no tulin kissanvahdiksi Neiti J:lle.. Saatiin nimittäin se bumeranginmuotoinen avainkin toimimaan. Olin puhunut Herra Korston kanssa vartin puhelimessa - en muista mistä. Enkä ehkä haluakaan. Varmaan olen huutanut, että kun YHYY et vastannut mun viestiin..

Herra Korsto ei varmastikaan enää pidä minusta - mutta, ei se haittaa, viikon päästä on J;n luksussynttärit ja kahden viikon päästä kutsuu keskisuomi ja täydellinen mies. Tosin, jos en väärin muista, Herra Korsto sanoi ehkä saapuvansa keskisuomeen niin öhh......