Neiti J postailee meikästä Kuumia salaisuuksia. Näppäimistö on hänen........

 

 

Holaaaaaaaaa!!!!!!! Me ollaan taas baarissa, maanantaivitutus on taas niin korkeella, että hohhoh. Helemi pakotti mut postaan nyt ku ollaan vähän pikkupienissä (niinku tunnetusti aina..........)

Öh. Mä en oikeen hallitse tätä hommaa, eikä ajatus pelaa oikeen tässä vaiheessa kaunista maanantai-iltaa. Mutta öö.

Mistähän mun pitäs alottaa. Tää yks on taas NIIIN Mr. Korston pauloissa, että oikeen nolottaa. Se on taas viikon sissään niin täynnä sitä miestä (ei kirjaimellisesti, kai?) et se hajoaa, niinku aiemminki. Sit mä saan kuulla sen ihanan ihkutuksen sijaan sitä ihastuttavaa hajotusvirttä.

Tosiaan, ollaan taas kantabrenkkulassa, niinku ihana Helemi aina ilmasee asian. CC tuli taas tänne, ja näyttää niin kauheelta, se ei oikeen oo ilmeisesti selvinny juhannuksen riennoista.

Mä tekstailin tänään sen HERRA J:n kanssa, ja se ehotti, että oltas nähty tänään, mutta kerroin sille, että oon taas täällä kantabaarissa, ja se vähän tuumas, että jaa, aina siellä. Sit se ei oikeen vastannukkaan mulle enää mitään, jostain kumman syystä.

Mua vähän nauratti ku oltiin, tossa terdellä röökillä, ja meidän pomon eräs hyvä ystävä, jonka kanssa tämäminä Neiti J on vähän kännissä säätäny, meni kämpille tohon vastapäätä, ja huikkaili oikeen ilosesti että HELOUU! Minä olin tietenki takasi oikeen mielissää että No HELLOOUU ! :---------DDD Saa taas huomenna kuulla töissä pomolta, että JAA, likat on taas istunu illan baarissa =)

Mä en tiiä mitä mun pitäs runoilla tänne- itestäni, vaiko Helemestä. Hmm. No meillä on siis se Helsinkii muutto tiedossa tossa ens kuussa, ku tää neiti pääsi vihdoin haluamaansa kouluun (saa onnitella, heehhhheh). Mutta nii. Näitten ihanien maanantaimasennusten takia, me ei oikeen edistytä hoitaan noita muuttoon liittyviä asioita.

Helemi kerto aiemmin kantabrenkkulan ihanasta harjottelijapojasta (joka on alle puolen metrin säteellä musta OOOOOO!), ja sanoin sille sillon, että ääähh, ei ees oo kovin ihana, mutta KASKUMMAA! Huomasin nyt tässä muutaman lonkeron jälkeen, että Ohhohh, ohan se sitteki ihan ihana =))

Helemi koittaa vieressä pällistellä salakavalasti, mitä mun salaperäinen runosuoni tänne syytää (juu, runosuoni, EI OLE. Mulla ainakaa, Helemellä on.) Ja mua naurattaa. Lisäks mua kuumottaa JOS CC tulee kyttään mitä koodailen nii intohimosesti.

Vittu että on varmaan mielenkiintosta luettavaa tääki, mutta enivei, tää ei oo mun omasta tahosta johtuvaa, heehhheh.

Mutta joo. Mä päästän ton yhen sankarin lukemaan mun hienoa tuotosta, niin palaillaan ehkä joskus =)

PS. KESKIVIIKKONA TATSKAA <3 =)

 

Neiti J, kiittää ja kumartaa, ainaki toistaseksi .