Oletteko miettineet, mitä neiti J ja minä tehtiin viikonloppuna, kun en ole postannut? Sitähän vois tietenkin luulla, että oltiin kiltisti, mutta eheei, ei todellakaan oltu.

Perjantai alkoi Negativen keikalla tavastialla, ja neiti J sai taas supermainion keikkafiiliksensä ansiosta pari plektraa ja ruusun, jonka tosin hukkasi myöhemmin...

Tavastialta kun on erittäin sopivan lyhyt matka bäkkärille, mentiin me sinne, ja siellä ei oikeastaan ollut ketään. Siis Ei ketään. Me päätettiin mennä röökille, ja todettiin että ollaan humalassa - josta aiheutuikin n. kymmenen posekuvan ottaminen bäkkärin röökipaikalla = SÖPÖÄ.

Illan miete lause oli Me ollaan NiiiiiiiiiN ihania, ja musta tuntuu, että saatettiin pariin otteeseen huudellakin sitä. YYBERSÖPÖÄ.

Puhuttiin omassa loossissamme vielä kaikenmaailman asioista, mistä ei yleensä puhuta, kuten menkoista, ehäisystä ja siitä, että mennäänkö yhessä gynelle =DD (SÖPÖMÄÄ KU MIKÄÄN)

Tyhjää.

Muistikuvat on tosiaan hieman heikkoja, niin kännissä sitä on tullut oltua, eikä se ole mikään ihme - minä kiskoin koko illan Viskiä (:DDD) ja neiti J ei halunnut olla vähemmän kännissä, niin aina mun tilattua viskiä neiti J tilas pari valkovenäläistä, vähintään. (DEEKUT)

Tyhjää.

Baari täyttyi ihan yhtäkkiä... =D

Tyhjää.

Neiti J;llä on semmonen Naminamnam mies bäkkärillä, jolle me ei koskaan toki olla puhuttu, mutta jolle neiti J AINA flirttailee... Tällä kertaa me oltiin "sattumalta" aika lähellä sitä. Ja mää huusin neiti J;lle, että nyt kato, nyt et kato, nyt kato pitkään. neiti Helemi THE flirttikouluttaja.

Jossain vaiheessa me oltiin matkalla alakertaan (ei mitään hajua kellonajoista) ja törmättiin pariin mieheen, neiti J pussaili toisen kans ja mää näytin varmaan siltä, että haistakaa kaikki vittu. Ilmeisesti mies (jolla oli ainakin pitkä tukka) huomasi sen, ja pussaili munkin kanssa. Sitten taas neiti J;n kanssa. Ja sitten taas mun kans. Sen pitkätukkaisen miehen kaveri oli sillai, ei saatana, jätkä on sonni, pussailet jotain parhaita kaveruksia. Ja saatin me tietty jatkokutsukin - kolmenkimppaan, johon neiti J tuumaili, että ei me nyt saatana sentään lepakoita olla. Miehet lähti ylös, me alas.

Tyhjää.

 

Jossain vaiheessa, luonnollisesti, lähettiin bäkkäriltä Eri takseilla, joka ei taasen lainkaan ole luonnollista. Ilmeisesti oli pikku riita, tai sitten iso riita. Muistan kun istuin itse omassa taksissani oma ja neiti J;n laukku sylissä, "hehhehe, mitenhän J meinaa päästä kotiin kun mulla on sen lompakko" ..Hyvinhän se pääsi, taksilla odotti mua oven edessä kun pääsin perille.

Todella tyhjää.

Hämärä muistikuva, neiti J oksentaa vessanpönttöön ja minä lavuaariin. "HYVÄ ETTEI MOLEMMAT OKSENNETA SINNE VESSANPÖNTTÖÖN, ETTEI TOISELLA OLE TUKKA IHAN OKSENNUKSESSA."

 

Aamulla heräsin kämmenessäni n. 10cm pitkä vekki, joka on ilmeisesti tullut vaarallisesta naulasta seinässä johon olen törmännyt. Loistavaa,

mutta

neiti J + 1p

Minä + 1p