Ennen tämän postauksen julkistamista mietin aika kauan, että pitäiskö perustaa joku oma Vitutusblogi. En tehnyt sitä. Mutta, koska olen muutenkin niin Vitun suosittu bloggaaja, niin voin ihan huoletta harrastaa armotonta vitutusta täällä,  "Makkarassa on aina kaksi päätä Helemi." -Joo, paitsi että tässä makkarassa on vain yksi pää: minun ja sekin on aina, vittu, vadilla !!! Voi jumalanvittuhelevetti.

Siis ensinnäkin. Kuka vittu on keksiny sen jutun, että Naiset muka muuttaa mieltään alati? NIIN? En varmasti tiedä yhtään niin usein mieltään muuttavaa naista, kun mun rakas ihkutus vittu Mister Korsto. Voi saatanansaatana! Mulla ei oikeastaan ole edes mitään sanottavaa asiasta varsinaisesti, muutako se, että vituttaa kun herra TAAS TAAS TAAS soutaa ja huopaa ja vittu menee moottorilla kaupanpäällisiksi.

Tarinahan siis alko tuossa 15.6 näköjään, kun oon taas huomannu että Mister Korsto on ihana. Ja sitähän kesti, KOKONAISEN VIIKON?! VITTU VIIKON! Mää herään vaivalla aamu-unilta tähän aikaan, tai heräsin jo tunti sitten, ihan vaan siksi, että se on ainoita aikoja päivästä kun me molemmat pystytään ilman mitään häiriötekijöitä puhumaan, ja tänään se EN TIEDÄ -asenne sieltä taas tuleekin. Mun olis NIIIIN pitänyt jättää hanskat herran suhteen Timbuktuun niinku kerran aikasemmin ja uskoa J;tä ! Mutta, minähän en näköjään taaskaan voi ottaa opikseni vaan pitää repiä itse tähdet irti.

Ai, pitikö meidän tehä Korston juhannuksena jotain yhessä? pitikö meidän kahvitella? pitikö tehä sitä ja tätä ja tuota. JA EI, minä en niitä ole ehdottanut ja herraa ahtanut ahtaaseen nurkkaan, vaan Herra ihan vitun itse näitä aisoita ehdotti, ja sai mut taas kietoutumaan niin vitusti pikkurillinsä ympärille, että AAMEN kun ollaan taas tässä pisteessä.

 

Olis paljo muitaki vitutuksen aiheita, VAIHTEEKSI, mutta tämä oli se päällimmäinen ja tärkein. Ehkä.