Noniin, nyt se on tehty. Esitetty suora kysymys, sille korstolle siis; Haluaisitko joskus ehkä nähdä tai jotain? ja vastaus oli jaa-a. Jaa-a. VITTU JAA-A. Kiva vastaus olis ollut, Ei, en halua tai ihan että Joo. Mutta jaa-a.

Mutta, aina on kivintä tavotella jotain, mitä ei ehkä saa. Tylsiä ne liian helpot ihmiset, tai siis miehet. Ja minä olen ehdottomasti sitä mieltä, että suoriin kysymyksiin pitäisi antaa suora vastaus. Oon kuitenkin jo niin iso tyttö, että kestän Ein. Tosin, ikävältähän tuo tuntuu, siltikin. Ja pohdittuani asiaa pitempään, hoksasin, että kysymyksen esittämin oli niin hankalaa sen takia, että en halunnut kuulla Eitä. En halunnut kuulla, että en kelpaakaan. Mutta, Jaa-a, on ihan yhtä paha kuin Ei. Tai hyvä, Neiti J ei arvosta mun ihastuskohtausta ko. henkilöön. Mutta, ilokseni, ja kenties teidänkin iloksi voin ilmoittaa, että kohta mun pään ihastusosio on suunnattu jonnekin ihan muualle, niinku aina ennenkin.