Kiitos, että edelleen on kävijöitä riittänyt, ja anteeksi, että en ole kirjoittanut ! NYT, LUPAAN, LUPAAN, että alkaa tulla tekstiä, kun on uus läppärikin (vihdoin!). Ja sitäpaitsi, mun kalenterikin on täynnä "kirjoita aiheesta plaaplaaplaa blogissa"

Aloitan viimeviikonlopusta, Täydellisen miehen bändillä oli privakeikka lauantaina, ja minä olin tottakai Neiti J;n kanssa paikalla. Keikka oli hyvä. Täydellinen mies ei niinkään, se kun on jostain hankkinut itselleen jonkun oikeasti onnelanpirikoksuleikkiluksushuoran, jonka aivotoiminta ei riitä älyämään, että jos istutaan samassa pöydässä, niin yleensä edes tervehditään ja esittäydytään. (eikä katsella pitkin nenänvartta, niinkuin kyseessä olis kaks 59-vuotiasta alkoholistia pummimassa euroa kadunkulmalla). Mutta niin, olen hyvin pettynyt Mister Perfectiin, enkä oikein tiedä, voinko enää edes sanoa, onko kyseessä niin Mister Perfect, kun aina ennen ajattelin.

Lisäksi, itse heräsin sunnuntaina aivan pirunmoisessa susikrapulassa, meinasin aamulla peljästyä sitä erittäin tatuoitua korstoa joka nukkuloi mun vieressä. Ja paikkakin oli vieras.. Eli, tapaus numero 59,.( Sitten kun on sata täynnä, pidän muuten bileet) Mutta, ajateltuani asiaa tarkemmin, se oli oikeastaan aika ihana se mies ! (ja valitettavasti Mister Perfectin kaveri) Voisin melkein leikkiä _taas_ hetken olevani erittäin ihastunut.

Lisäksi, tämä neiti vei Julkinen Paikka pisteet, kun löysi itsensä baarin vessasta Mister Perfectin erittäin tatuoidun kaverin kanssa.. Koomista olikin, kun marssin sieltä ulos päättäväisenä korsto käsipuolessani, Neiti J on vessan ovella, ja huutelee, ETTÄ JAA, IHAN KAHDENKESKEN KESKUSTELEMASSA JOO, IHANKO TOSI. EN OIKEIN USKO. Ja musta tuntuu, että kaikki paikalla olleet kuuli sen.....Voisin mm tuon jälkeen luulla, että Mister Perfect ei enää mitenkään voi tykästyä muhun tms. Mutta, Mister PErfectin huorasekoilun jälkeen, se ei ehkä edes haittaa. Kaiken kukkuraksi Mister Perfect + sehuora + muu seurue + bändinpojat, jätti meijät sinne paikkaan kylmästi, "koska meillä oli J;n kanssa muka niin paljon tekemistä" AHA?! ei edes ollu... Paitsi mulla ehkä sen korston kanssa, mutta Neiti J keskittyi vaan meidän henkilökohtaiseen tatskaajaan ihan kaverimielessä. Tyhmät miehet?

Pistepörssi ; 

Minä ; 11 pistettä ( 10p julkisella paikalla paneminen + 1 pussailupiste )

Neiti J ; 11 pistettä ( 5p paneminen + 6p pussailu)

Eli tasoissa mennään, mutta minä olen ollut kerrankin melkein kiltti, ja neiti J taasen EI ;)