Se on hyvin jännää, että ensin ei ole miehiä oikein millään.. JA SITTEN ON MIEHIÄ JOKA SORMELLE. Neiti J on tästä maanmainioin esimerkki, on CC, on Herra Seinäjoki, kaupanpäällisenä Mies parin vuoden takaa ja lisäksi lempibaarin baarimikko. Hyvin menee siis. Aivan loistokkaasti. TAI, niinhän sitä luulis, mutta vittuako ne kaikki soittelee sitte yhtäaikaa? Pitäis varmaan antaa niille kaikille omat viikonpäivät? Eikä niin J? Vaikeaa. :D

Mutta juu, luulin että viime perjantaina olen edustanut ihan Kohtuu selvinpäin, mutta lempibaarin Omistaja kertoi  vähän muuta ja naureskeli. Herra viime perjantai, olkoon vaikka herra R tuli käymään mun kans röökillä ym.. Ei tosiaan oltu pitkään aikaan nähty, ja lempibaarin omistaja infosi mua, kuin olin katsonut Herra R;ää nenänvartta pitkin " AI SÄÄ NÄYTÄT TUOLTA NYKYÄÄN JUUJUU IHAN ERILTÄ KU VIIMEKSI", ja nohh, herra R oli hieman nolona vastannut, että "olin sillon varmaan 3promillea enemmän kännissä". NIIIN. JA minä taasen siihen, että "JOO OLIN KYLLÄ ITEKI IHAN VITUN KÄNNISSÄ SILLON NÄKÖJÄÄN". Vaikka tosiaan oikeasti, se mies on Ihana. Ja niin - mutta loppu hyvin kaikki hyvin kuitenkin, R ei ollut ottanut sitä mitenkään pahalla ja oli itse enemmän pahoillaan siitä, että ei vienyt mut paikaan X vaan jouduin poistumaan taksilla.. Piti nimittäin nöyrtyä oma-alotteisesti ottamaan yhteyttä mieheen - tosin, anteeksipyynnön merkeissä.

 

Oon taas baarissa - ja neiti J puhaltelee saippuakuplia.