ollut tässä kirjoittamisessa, ja syyksi kerron, että viikko sitten ollut viikonloppu, kun mun piti infota kuumaa tapahtumaketjua, päätin pikkusievissäpienissä kaataa läppärille viunapaukun, ja ttatattatataaa SE HAJOSI. Mutta vahingosta viisastuneena, kerron teille muuta liipalaapaa, enkä palaa enää kuluneisiin aiheisiin, kuten viikko sitten viikonloppu.

Ensinnäkin, pistepörssi on muiden osalta pussailulla auki, paitsi mun, joten, olen säälittävä :) Mutta eli siis, L = 1 ja V = 1,5. Pitäskö mun alkaa huutelee täällä, että jos luulet tunnistavasi minut missä vain, niin tuu pussailee niin mulle irtoaa pisteitä? Tai sitten muuten vain alan huutelee baareissa kylmänsuorasti, että PUSSAILLAANKO? Kun ilmeisesti olen niin raukka, että en muuten osaa miestä enää keihästää =D

Eilen mietin mielenkiintoista darrapäivää, olin nimittäin perjantai-iltana ystäväni neiti J; n kanssa käymässä yksillä. Tai no okei, muutamilla, mutta niin, että vain yksi juoma per baari. Nooh, olimme pyörähtäneet kahdessa baarissa, ja kolmannessa törmättiin täydellisen miehen porukoihin sekä meidän pomon porukoihin (he ovat ystäviä=D). Mielenkiintoista sinänsä, mutta jatkettiin sitte täydellisenmiehen porukoiden kanssa iltaa ihan aamu kahdeksaan, ja asia ei mennyt enää niin, että yks per baari. Mutta koomisintahan kaikessa onkin ehkä se, että täydellisestä miehestä ei ollut illan aikana harmainta aavistustakaan, ja me dokaillaan sen lapsuudenkodissa sen vanhempien kanssa. Hauskaa oli, ja kuultiin toki monenmoisia tarinoita Mister Perfectistä, mutta eilen kun heräilin siinä kolmen aikaa iltapäivällä (olen opetellut nukkumaan!) oli fiilis lähinnä epätodellinen, kuten voitte varmaan kuvitella. Täydellinen mies oli suloinen jo lapsena.

Odotan innolla ensiviikonloppua, kun on vihdoin se keikka, jota tuossa reilu viikko sitten odotin kuin kuuta nousevaa.. Ja sitten vihdoin tapaa taas Mister Perfectin, kuten toki myös sen porukat... :D Hih!

Pysykää kullat linjoilla, on mulla muutakin asiaa, mutta en viiti mutsin koneella kaikkea kirjotella =D