Niin ja viikonloppu.. oon pahasti kärsinyt inspiraation puutteesta tän blogin kans.

Treffit oli ihan jees, mies oli ihan jees, mutta plaah. Ihan jees ei riitä. Enkä jaksa tavata sitä muutamaa kertaa ihan jees, että pääsisin panemaan sitä. Jos silloinkaan, ehkä Herra A olis siinä vaiheessa lukenut toisen Onnistunut Parisuhde -oppaan, joka kertois, että kyllä seksiä kannattaa aikaisintaan kymmenien treffien jälkeen vasta harrastaa. Hyi.

Minä olin siis perjantain selvinpäin, neiti J taasen kupittamassa luokkakavereidensa, vitun opiskelija :D, kanssa. Heräsin n. 03:58 siihen että neiti J istuu mun sängyn päässä, ottaa kenkiä pois sekä puhuu kissalle. Sen jälkeen puhumme kuluneesta illasta tyyliin;

Neiti J : Miten sun treffit meni?

Minä : No tuota ihan

Neiti J : EIKU OO HILJAA SITTEKI, KU MÄÄ NYT KERRON. Vähä oli paha ku kaverin mies heitti mut tänne ja sitte en es muistanu mun osotetta oikein.

Minä : Okei. Niin tosiaan ne treffit. Se mies...

Neiti J : EIKU MUUTEN TULI TÄSSÄ MIELEEN, oon vitun kännissä mutten kuitenkaan oo kännissä ja silti oon ihan vitun lärvit.

..........+20min samanlaista keskustelua, että minä en saa kerrottua mitään ja neiti J kertoo.

Hyppelehdin itse siinä sitten takaisin nukkumaan, että jaksan lauantaiaamuna töihin, ja neiti J Yhtäkkiä sulkee mun huoneen oven, radion sekä telkkarin. Sitten se yhtäkkiä raottaa mun ovea, kurkkaa sieltä, ja heittää jotain "nuku nyt ku mää sammutin kaikki nähään huomenna" Juu-u, epäilemättä näemme, asumme sentään samassa asunnossa ja jaamme käytännössä kaikki huoneet.

 

Lauantaina piti tietenkin dokaa, ja en jaksa selittää oieastaan kun taas on inspiraationpuute, mutta neiti J oli krapulassa, minä en... Ja me löydettiin MAAILMANIHANIN BAARI <3 Bäkkäri nimittäin, ihania miehiä, ihanaa musiikkia, ihanaa ihanaa ihanaa. Että sieltä voi alkaen tästä päivästä bongailla viikonloppuisin :) Lauantaina sinne taasen aiheuttaa pahennusta, ja iskemään miehiä ;)