Eräällä keskustelupalstalla on pohdittu blogiani. Aika paljonkin. Pahoittelen, mutta oikeasti olen vain ihminen.

 

Haluaisin ensinnäkin muistuttaa kaikkia siitä, että blogini sisältö ei ole koko elämäni - siihen nimittäin mahtuu paljon muutakin kuin alkoholi ja mistenmetsästys, pistepörssi ja yhdenillansäädöt - olen vain valinnut kirjoittaa tästä "hauskasta" osasta elämääni, esim novellit ja asiatekstit löytyvät ihan jostain muualta kuin täältä. Pidän siis kirjoittamisessta.


Mulla on aina ollut tapana kätkeä kipeät asiat huumorin taakse - niimpä esimerkiksi huorittelu ei vaikuta minuun enää millään tavalla, ja siitä on tullut osa päivittäistä elämääni. Koskaan en siis ole maksua ottanut, mutta en tunne minkäänlaista vihlaisua siitä enään, että joku mut huoraksi mainitsee, toisin kuin aikanaan. "kerran antanu, leimataan samantien huoraks" - Olen aloittanut kaiken vallan nuorena, ja menetin neitsyyteni 12-vuotiaana aikalailla julkisella paikalla ollessani todella humalassa - ja niimpä kylä, jossa silloin asuin tuntee minut edelleen Huorana. Silloin nuorena se sattui - mutta, enää haukkumanimet ei saa mua pois tolaltani.

En luule löytäväni "sitä oikeaa", eli mun filosofiassa Niitä oikeita baarista, mutta ei sekään ole täysin mahdoton ajatus. Mielummin kohtaisin "niitä oikeita" aivan muunlaisissa kuvioissa - kuten salilla, joka on aina välillä mulle hyvin rakas paikka.

 

En oikein itsekään enää tiedä, mitä vittua mä yritän joillekin miehille osoitteesta kuvalauta.fi todistaa !? Minä en ole oikeastikaan huora, ja minä tiedän sen ja ystäväni tietävät sen ja ei kaikki lukijatkaan kai niin ajattele ja PERKELE. Oikeasti oon ihan mukava - välillä !

Kivaa huomennaonuskonnollinenvapaapäivä iltaa, minä meen ainaki juomaan olutta.