Eilinenhän ei sitten yllättäen ihan nappiin mennyt. Aloteltiin neiti JU;n tupareissa - ja edettiin lempikantabrenkkulaan. Messissä neiti I, A ja J. No - humalatilan saavuttamiseksi oli pakko juokasta vähän hornaa ja lakuhornaa, unohtamatta tietenkään laimeita juomia.

Jossain vaiheessa A oli sen verran hienosti Kännissä, että minä ja neiti J ei oltais annettu sen juua hornaa - mutta Herra ihana harjottelijapoika oli ihan erimieltä meidän kanssa asiasta - eihän se oo vielä kännissä edes. Ja A joi. joi. joi. ja joi. Niinku 13-vuotias niitä viimesiä siidereitään, että tirpasee kännin äkkiä. Ja mitä A edellä, neiti J perässä. Nimittäin jossain vaiheessa, kun minä olin patiolla keskustelemassa ihan ihanan miehen kanssa, neiti J oli vetänyt Muuuuutaman hornan ja yhtäkkiä J ei pysynyt oikein enää pystyssä ja meinas sammua suorille jaloille - pakotti mut mukaansa oksentamaan ja sitten J kruunasi kaiken ottamalla vähän unta baaritiskiä vasten. Ja harjottelijapoika nauro meille. Tai ehkäpä J;lle vaan.

Sitten hoksasinkin, että A on hukkateillä, ja juoksentelin pitkin katuja ja löysin sen Oksentamasta kulman takaa.. Kiikutan A;n baariin mukaan, ja ilta on valmis päätymään siihen, että minä kannan A;n ja J;n kotiin. Neiti I onneksi oli tolkusti, mutta tänpäiväisen aamuvuoron takia sen oli pakko jättää mut yksin kärsimään A;n ja J;n känniääliöisyydestä.

Nohh, baari meni kiinni klo 2. Ja me oltiin mun kotona klo 4. Välillä neidit mm. istu keskellä puistotietä, huuteli ohikulkijoille - että antakaaa kalijaa tai edes jotain alkoholia, pyöriskeli Hesburgerin edessä maassa, Lirkutteli hesburgerin rumalle miesmyyjälle, kävi mäkkärissä puhaltaa täysiä tuomaripilliin, soitteli kaikille miehille ja sillai. Loistokasta... ja minä olin ylpeä.

 

Tänään mää niin salettiin raahaan ainakin tuon J;n mukaani ja pakotan sen vetää ihan vitusti viina mun kanssa, ja mennään neljän baariinkin, koska mun osalta eilinen meni NIIIIIN pipariksi näitten kahden salahornailun takia, että voihan perkele sentään.