Puhuin tänään herra korston kanssa feissarissa monta tuntia. Tai minä suorastaan matelin, lirkuttelin, vihjailin ja maarittelin itseäni hänen luokseen (housuihin!) , mutta tyhmiä miehet kun ovat, ei hänkään oikein ymmärtänyt mun pointtia. Herra Korsto on enemmän sellainen kuuntelen, mietin - ja sanon sitten asiani tyyppinen ihminen, kun minä taas Töksäyttelen melkein mitä sylki suuhun tuo. Niimpä hyvin usein, jos keskustelukumppaninani - on se sitten IRL;inä tai netissä - on vähääkään hiljaisempi tapaus, josta en saa oikein mitään otetta päädyn paikkailemaan selittelemään ja lässyttämään tms.

Kaikessa jännityksessä keskustelun aikana, erehdyin mm. mainitsemaan, että Olen puolialasti. Sitten päädyin kertomaan, että NIIN,  EN TOKI yleensä hengaile kotonani PUOLIALASTI, vaan että tuossa ihan juuri saavuin suihkusta. Onneksi Herra Korsto vastasi vain nauravilla silmäniskuhymiöillä, (;D), ja häntäkin ehkä suuresti huvitti selitykseni. Hänen huumorintajunsa kulku kun ei jostain syystä ole oikein tullut minulle selväksi. Mutta puhuttiin me muustakin kuin mun puolialastomuudesta - kannusta kattilaan - Korsto on sairas, siis flunssassa, ja vihjaan hänen tarvivan hoitajaa (odottaen tietenkin kutsua saapua paikalle hoitamaan herraa :D). Korsto vastaa hymyilevällä naamalla, että olishan se kätevä.. Sitten noin nanosekunnin kuluttua hän kertoo, kuinka televisiosta tulee kohta KALASTUSOHJELMA. JOO VITTU KALASTUSOHJELMA, ja siinä me sitte puhuttiin siitä VITUN KALASTUSOHJELMASTA. Fisustus on oikeasti ihan mukavaa - mut hei jotain rajaa? Se mies sais puhua mulle vaikka hevosenkengistä jos olis tuossa vieressä - mutta että netissä - KALASTUKSESTA. Onneksi, ONNEKSI, on Google, ja ONNEKSI minä olen ennen fisustanut paljonkin ja osasin puhua asiasta jotain. En nimittäin usko >olenvitunmoinenneitienkäuskallalaittaamatoakoukkuun- ajatuksen kiehtovan ketään, joka oikeasti pitää kalastamisesta... Mutta niin, kalastellaanko?

ehkä Korsto jossain vaiheessa jääkin mun verkkoihin kiinni.

 

Ps. Kyllä tämä ihastus sais jo mennä ohi?