Tämähän on nyt niin, että keskustassa asuva ystävätäreni ja minä ollaan joku kaks vuotta kohta ihailtu Täydellistä miestä. Se on oikeasti Täydellinen mies.. Mutta, kauheeta tässä on se, että mää vahingossa nettideittailua harrastamalla löysin "KOPION".. No, me tämän ystävätären kanssa heitettiin läppää / sovittiin, että mää otan sen >KOPION> ja hän saa itse täykkärin.. No mutta helvetti, eihän ne vois ikinäikinäikinä kohdata, kun ois melkein kuin peiliin katsois, ja samat harrastukset yms, niin se vaikuttais suorastaan siltä, että mää olisin joku vitun sekopää joka on etsinyt >korvikkeen>, kun ei ole saanut itse täydellistä kappaletta.

Eli, mun on pakko feidata sydänverellä se kopio, etten vaikuta kaikkien tuttavien mielestä ihan täysin järkeni menettäneeltä.. 

Mutta, oikeastaan mää en halua feidata sitä. Kun se ihan oikeasti oli ihana. (Ole hyvä<3). 

Mutta kun on se täydellinen mieskin oikein ihana.

Ja niiden keskustelu vois BTW sujua näin;

-Moi, mä olen **** (täydellisenmiehennimi)

 - Ai moi, mä olen **** (täydellisenmiehenkopionnimi)

- Joojoo, hauska tavata. Kivat hihat!

 - Joo, kiitti samoin =) Niin soitan tosiaan rumpuja bändissä XXXXX joka äsken just soitti täällä.

- AI! SÄKI SOITAT RUMPUJA, OMPA JÄNNÄ! MÄÄKI!

 - Ai, ompa hauskaa että meillä on yhteisiä harrastuksia =DDD

- On kyllä vallan hauskaa.. Höhöö, otetaan sille =)

 - Niin mun prätkä sitä ja tätä

- AI SULLAKI ON PRÄTKÄ? MULLAKI.

Ja plaaplapalpalapalalpalapalallalalalapapalaa... Ja me ollaan toki sen ystävätäreni kanssa kokoajan yrittämässä ohjailla keskustelua siihen suuntaan, ETTÄ ne ei puhuis toistensa samanlaisuuksista, mutta eihän se onnistuis.

Ja sitten pojat yhteen ääneen kaiken päätteeksi ; OLLAAN MUUTEN AIKA SAMANLAISIA!

 Ja sitten me ollaan ystävätären kanssa sillee; AIIII, IHANKO TOSI?! EI ME OLLA KOSKAAN HUOMATTU MITTÄÄN.....