Läksärit on käynnissä, tosin pienehköllä porukalla... mutta ei se mitään, mitä läheisempiä ihmisä enemmän paikalla sen parempi, ja niitä ei turhan paljoa neiti J;n lisäksi satu olemaan. Sattuneesta syystä.

Elämiimme on mahtunut paljon draamaa viime aikoina, ja tämä läskiperse ei ole ehtinyt kirjoittamaan, mutta esim. se 38-v J;n pokaus viime v-lopulta olikin varattu parin skidin isäpuoli. Onnitelkaamme tästä.

 

Lisäksi, mä olen Joutunut miettimään kaikkea mahdollista - katsonut itseäni ilman meikkiä peilistä, ja miettinyt Kuka mä oikein olen, mitä mä teen, mitä mä haluan elämältä.....ja voin kertoa, tuo pysähtyminen oli ihan vitun Perseestä - Oikeasti. Ei sillä, ettenkö muutenkin miettisi asioita JOSKUS, mutta nyt jouduin sattuneesta syystä miettimään niitä ihan vitusti liikaa. Tälläkin hetkellä mun pitäis olla miettimässä, mutta ei, kyllä läksärit ja alkoholipitoiset juomat vie voiton.

Se on oikeasti aika kylmä huomata, että vaikka kuin hyvin on luullut hoitavansa asiansa, loppuenlopuksi onkin yhtäkkiä hoitanut ne ihan päin helvettiä. muka.

 

 

MUTTA, NYT ON BILEEEEEET.