Hei olen Helemi ja elämäntehtävänäni on toimia miesten välivaiheena. Siis sinä vaiheena, kun on erottu, eikä tiedetä mitä halutaan. Tai sinä vaiheena, kun halutaan joku naishenkilö pönkittämään omaa egoa. Tai sitten sinä vaiheena, kun ollaan just erottu, ja huomataan, että haluan sinkkuilla lopunelämää.

Ja sitten kun mua on vähän kääritty pikkurillin ympärille voikin hyvin ilmoittaa, että haluaa eksänsä kanssa takaisin yhteen tai muuta sellaista.

Tiedän, että on säälittävää olla Ihastunut tuon yhden tapaamisen jälkeen, mutta mä ensimmäistä ( ja vitun toivottavasti viimeistä ) kertaa satuin nyt olemaan..(herra Rään) Ja tänään. JA TÄNÄÄN, "SÄ OLET HELEMI KYLLÄ IHANA, MUTTA MÄ HALUAN PALATA MUN EKSÄN KANS YHTEEN". Niinpä niin. Tulipa yllätyksenä. Pahinta kaikessa on kuitenkin se, että mää uskalsin sen vitun säälittävän yhdenillan keskustelujen perusteella olettaa, että tässä on jotain elämää suurempaa käsillä - ja voin kertoa, että mulla ei todellakaan yleensä ole sellaisia tunnetiloja.

Enkä edes jaksaisi olla näin vittuuntunut asiasta, jos tämä olisi Maaginen ensimmäinen kerta. Mutta eeei. Mulle on käynyt näin n. 13495,5 kertaa. Ihan oikeasti, mulla tulee HETI mieleen n. 20 miesnimeä, joille olen ollut vain välivaihe.

"Aina sulle käy tuommonen paskatsäkä nuiden miesten suhteen. Miksi aina ku löydät jonku ihanan miehen, se onki yhtäkkiä joku vitun idiootti. Mistä me löydetään sulle uus mies?" / BY Neiti H