Vitutus nostaa taas korviaan. Oikeastaan ihan vitusti.

Ensinnäkin, meillä on töissä yks ihan _vitun_ ärsyttävä eukko, joka on vieläpä vitun tyhmä = vituttaa.

Toiseksi, mää oon taas kännissä = Huomenna on krapula töissä.

Kolmanneksi = En voi pitää omaa "luvallista" lomaa, koska menetän muuten parinhuntin boonuksen,

Neljänneksi = mua vituttaa, että oon oikiasti tällä hetkellä ihan perseaukinen kusipää ja oon neiti JU;lle 40e auki. ja totta vitussa mää hoidan sen het ku nähdään. mutta vituttaa silti.

Viidenneksi = mää oon taas baarissa, koska enhän mää muuten olis edes kännissä.

Kuudenneksi = Mister Korstosta ei taaskaan saa selvää meinaako se soutaa mun luo, huopata toiseen suuntaan vaiko kenties vetää moottorilla mun ohi jonkun muun avoimensylin tykö. Vittu.

Seitsemänneksi = neiti J puhuu jotain kuumia salaisuuksia patioilla, joite en tiedä.

Kahdennakseksi = entiedä, millä vitun rahalla pääsen edes himaan taksilla.

Yhdennäkseksi = Haluaisin miestä, mutta ei oo paljon näkynyt, kun edes ihana miesharjottelija ei ole paikalla ja

Kymmenenneksi = HALUAN MIEHEN. ( myös muussa merkityksessä kuin fyysinen) mutta eipä oo paljo näkyny. Saatana,-