Herra Korsto on lopettanut mulle puhumisen. Tai ei ole, ei vaan vastaile enää oikein mitään "ei ihmeempiä..." VITTU ETTÄ KIINNOSTAA, JOS EI KUULU MITÄÄN IHMEEMPIÄ. JA JOS KYSSYY JOTAIN TUOLLAISTA, VOISI EDES KYSYÄ JOTAIN TAKAISIN, SAATANA. Kaikesta huolimatta, vitutuskäyräni ei edes meinaa hipoa eiffeltornin huippua. Syy; Töissä oli hyvä päivä pitkästä aikaa (tosin olin kaksi päivää poissa, koska a) maanantaina olin kännissä b) keskiviikkona ei jaksanut)  hyvä päivä. Ja, kaikkein parasta, HUOMENNA ON PERJANTAI. Messissä Neiti J, tunnetusti, ja pitkästä aikaa myös neiti I. Mukavaa. Vedän kyllä vitunmoiset perseet, vihdoinkin, (kännit ei ole yhtään sama asia) ja kysyn Herra Korstolta, että mikä hiekka sen persettä oikein hiertää.

Anteeksi a) koska tämä postaus on HELVETIN turha.

Mutta, miksi miehet on niin hankalia? siis miksei voi puhua suoraan? Selvisin hengissä Herra Korson JAA-A kohtauksesta, mutta tämä on jo rasittavampaa. Oonko sanonu jotain, tai jättäny sanomatta jotain? Tai tehny jotain tai jättänyt tekemättä jotain? Rasituksen multihuipennus - mutta EI, en alennu vittuuntumaan Herra Korston takia, koska olen jo HyvinHyvin alhaalla sen takia, että oon ihkuttanut sitä KOHTA KOLME VIIKKOA. (kuten taisin jo eilen mainita) mutta niin että niiiiiiin, Huomenna eli Loistavana Perjantaina elämääki suuremmat kännit, tähän rasitukseen.

Ohjelmassa tänään vihdoin Uudet hiukset, hiusväri ja itseruskettavaa - koska omistan valkoiset bikinit ja neiti J;n syntymäpäivillä en halua esiintyä bikinieni värisenä seitsemän promillen humalatilassa matkalla Luksusporealtaaseen..