Niin, no menihän se niinkuin eilen epäilin ; heräsin Mister Korston kanssa omasta sängystäni. Päädyttiin samalla taksilla mun tykö, ja pantiin. Ja nukuttiin. Ja pantiin lisää. Harmi ettei pistepörssi kartu, kun olen jo Herra Korstosta yhet pisteet saanu (julkinen paikka paneminen). Niin mutta niin, keskusteltiin tässä aamu kaikkea jännää ja vähemmän jännää ja Mister Korsto haukku mut rumaksi, läskiksi ja tyhmäksi. Ah, ihana mies, eikös? mutta sehän siinä onkin - on ihanaa ihkuttaa miestä, jota ei saa helposti, ja joka hieman alistaa sut "huonommaksi ihmiseksi" Nimittäin, mulle tuli lähinnä fiilis, että PERKELE, minähän näytän minkälainen oikeasti olen ja vien sinut itselleni. Mister Korsto ei haukkuessaan toki ollut tosissaan, mutta ei nyt silti kovin hyvä mieli tullu. Jostain kumman syystä.

Neiti J lähti ihan eri jatkoille - ja luultavasti kartutti pistepörssiä 5 pisteellä, joten johto Neiti J:lle 16, mulla edelleen siis 11. Mutta sano herra korsto kivojakin asioita - kuten että suojelee mua kaikelta, mitä ikinä keksinkin pelätä.

 

Asiasta seittemänteen, mulla on hirveä darra. Ja tehän ette välttämättä tiedä edes,mitä moinen on. Jos mulla on hirveä darra jo pelkkä sängystä nouseminen aiheuttaa lähessydänkohtauksen. Lisäksi en saa nukuttua koska pelottaa. Oksettaa kokoajan. Ällöttää. Etoo. Tekee mieli röökiä, mutta ei voi polttaa kun lentäis laatta. Tuskanhikeä puskee. Skitsottaa. Missä ne ihanat ajat, kun väitin, että on krapula, kun vähän janotti ja väsytti. Saatana.