Tämä Hurja nettideittailu  on saanut aikaan muutamia Oikeasti mielenkiintoisia henkilöitä, joita pitäisi tavata... Tosin, treffit ei oikeasti ole se mun lempiasia. Mieluiten (YLLÄTYS) menisin miehen kanssa baariin, parin bissen jälkeen murtuu kait jää paremmin? Viimeksi asuessani helsingissä tein vaan vastaavasti kerran, Herra Laulaja tekstasi mulle perjantai iltana, kun olin kännissä baarissa...sovittiin että tavataan. Nohhh. Sitten mentiin mun tykö mun naapuribaarista panemaan, ja aamulla oli aika ikävää - se lähti keikalle, mää olin vielä kännissä edellisestä illasta eikä me koskaan soiteltu, Laulaja oli aika paska pano oikeasti.

Kauhukseni huomasin myös, että alastomassasuomessa mun entinen vakiopano helsingistä oli laittanut mut mustalle listalle?? Siis mitä? Mä en todellakaan ole puhunut sille mitään, enkä edes aikonut puhua, enkä edes aikasemmin tsekkaillu sen kuvia, niin sitte oon yhtäkkiä ignoressa. Perkele :D epäreilua.

Bongailin myöskin ihan omatoimisesti Ihastuttavan, tatuoidun, vartaloltaan pokea muistuttavan mieshenkilön, ja juteltiin jonkin aikaa.. Kunnes se sanoi, että mä en ole ihan sen naisihannetyyppiä?! SIIS MITÄ VITTUA? En tiedä sen miehen ihanteista, mutta aika ikävää. Johtuen tästä, muistinkin yhtäkkiä, miksi esimerkiksi Herra Korstolta asioiden kysyminen oli niin pitkien ja hankalien pohdintojen päässä. Kun minä en vittu halua kuulla sitä eitä, EN HALUA. Ja haluan myöskin aina sen, mitä en voi saada......Herra Korsto taasen ei tiennyt mitä haluaa, millon haluaa, miksia haluaa, vai haluaako kenties ollenkaan, koskaan, ikinä, vaiko huomenna tai viikonpäässä. Jos puhuisin ääneen, huomaisitte äänessäni katkeruutta, koska jaksoin ilman vastakaikua (tai juuri sen takia) hehkuttaa Korstoa 5vitunvitun kuukautta. Mutta, nyt loppu tämän neidin hehkutukset, illalla juna Helsinkiin, ja uusia mister korstoja ja perfectejä kehiin , kiitos !

 

Alan kuulostaa nettituttujeni kanssa vitunmoiselta nörtiltä :D