Voi herttileijaa mun kanssa. Mulla on huomenna Treffit. Kohtasin alastomassasuomessa ihan varteenotettavan miesvaihtoehdon, Herra R;n. Herra R on mua pitempi +, ihastuttava +, rokkari ++, soittaja ++ muuta mistä pidän +++... Ja herra R tulee mun tykö, eli siis mun ja neiti J;n, eli meidän tykö huomenna kylään, mutta siis mun vieraaksi, että neiti J ei kiitos sitten vie pisteitä herrasta. Suunnitelmana ilmeisesti vuokrata leffoja, hakea ruokaa ja juoda parit bisset.

( mihin mä olen oikein lupautunut? )

Tai sitten ei tehdäkään mitään tuollaista - Neiti J kun esitti asiaan "vähän" vastaväitteitä... Sillon kun me viimeksi oltiin kämppiksiä neiti J oli MUKA joutunut jatkuvasti katselemaan mun nettituttuja, ja loppuenlopuksi kuuntelemaan sitä kun minä panen. Niin tapahtu oikeasti Korkeintaan pari kertaa sillain, että mulla oli mies ja neiti J;llä ei, joten...Olen mäkin neiti J sun panemishommia joutunut kuuntelee, ettäs tiedät !

Mutta jos ei kerta saada tulla meidän/mun luokse niin ööööö tuppaudunko mä sen miehen tykö? Ei muuten ole edes tarkoitus panna herraa vielä. Herra R sitäpaitsi hienosti ilmoitti, että "olisi tämän verran tietäen sinusta (siis minusta:D) ainakin kiva pusutella ja nukkua sun vieressä" "tai siis toki seksikin on kivaa,  mutta mä en ole mikään sen perässä juoksija" niimpäniin. Et tietenkään, mutta koska mulla on naisten onkelmia, et salettiin tuu saamaan ens yönä vaikka oikeasti olisitkin. ähäkutti :D

 

Mutta juu, mä oon niin väsynyt TAAS että teksti on aivan hirveää .... niin palataan huomenna =)