Mä olen hyvin syvästi pahoillani hiljaisesta jaksosta, mutta olen ollut Erittäin kiireinen ja Väsynyt vitun isolla V;llä.

Ette ikinä arvaa, mihin olen pääni mennyt työntämään?!? 

Lupauduin menemään tänään treffeille. Siis ihan vitun liian oikeille treffeille, että ruokaa ja sensemmosta. Ei saatana. Mun on pakko kumota mun deittitoverin laskuun muutama olut, että saan Näinkin raskaan kuin 9h ja kaks asiakasta duunipäivän jälkeen jotain itsestäni irti. Ai miksi häneen laskuunsa? No mies lupasi tarjota illan! Menee Ällöttävän romanttisen kuuloseksi, kun ilta ei sisällä baarikierrosta....tosin, huomanne duuniaki, että aika ikävää jos sisältäis.

Luulisi toki, että minä Ylikaiken välttelisin treffejä joissa on mukana mies joka ei harrasta seksiä kuin aikaisintaan Kolmansilla treffeillä... MUTTA EI, Vittu mikä luupää se mieskin.. On se kumma jos ei akka kelpaa :D Ja  ai kolmansilla? Onkse jostain Näin saat hyvän parisuhteen -kirjasta revitty vinkki? "älä missään nimessä harrasta seksiä ennen kolmansia treffejä, sinua voidaan pitää vaikka Pilluhaukkana tai kusipäänä", "älä JUMALAUTA harrasta seksiä ennen kolmansia treffejä, ettei nainen luule, että olet vain Sen perässä" Nii-in, mutta pointtihan onkin siinä, että ei mua haittais vaikka herra oliskin vain Sen perässä - onhan hän maratoneja juossut sixpäkin omaava komistus. Kait. Mutta kuvathan voi huijaa :) ---kuitenkin vastassa 55v kaljamaha "No ne oli pojjaan kuvia ne, mutta pojastahan se polvi paskenee ehhehhe"

No ei - uskon kyllä miehen olevan sama kuin kuvissa, ja ollaanhan me juteltu netissä jo 5kuukautta, että aikalailla korkea aika tavata.. Tapaamisen tapa vain epäilyttää. Ihan vitusti.

Ja miettikää. jos mää oikeasti satunki vaikka haluamaan panna sitä miestä, Herra A;ta muuten, NIIN MUNHAN PITÄÄ VITTU KÄYDÄ SEN KANSSA TÄN ILLAN JÄLKEEN VIELÄ KAHDILLA TREFFEILLÄ. EI VITTU!!!!


Mutta ehkä kaikki menee hyvin, ja se on ihana ja mää oon ihana ja tästä tulee jotain? Uskonkohan mä itekkään tuohon........... :D

Huomenna infoa miten meni, ja LÄRVIT, ylläri ft. neiti J :)