Mua ympäröivät ällönsöpötihanat rakkaustarinat;
Neiti J mussukkailee edelleen CC;n kanssa, ja tänään niillä on söpötehdäänruokaayhdessä -ilta.
Toinen neiti J, mainittakoon vaikka neiti JU, mussukkailee myöskin; "lopetan kaiken pahan jos sä haluat niin peipe".

Onnittelut heille. Mutta, missä mun mussukointi Herra Korston kans viipyy? Mua alkaa oikeasti vituttaa nukkua yksin siinä määrin, että voi helevetti. Mää haluan Korston suojelee mua öisin kaikelta pahalta, mutta minkäs teet, kun herra on niin saatanan vaikeasti tavoteltava, että voihan VITTUHELEVETTIPERKELE. Että missä se neiti H;n ikisinkkuilu vietti onkaan? Varmaan hukassa jossain baarissa. Paitsi PAITSI, tänään Herra Korston piti toki tulla kyläilee - mutta, herra on kurkkukivussa ja paskassaolossa, että eipä tuukaan. Oisin kyllä voinu hoitaa sitä :DDD MUTTA EI NIIN EI. Ehkä joku toinen päivä tai vaikkapa toinen elämä.

Mulla on oikeasti joku hirvittävä Olen ruma läski inhottava ja sen takia en saa miestä itelleni angsti päällä. Että mitähän vittua? Niinkö töissä meille aina toitotetaan - se on asenteesta kiinni. Että pitäis vissii vähä vaihtaa asennetta, ja lopettaa näitten vitun angstikappaileitten kuuntelu samaan syssyyn, niin en jää - rakasta kommentoijaani Raisaa lainaten - VANHAKSIPIIAKSI.