Perjantaina elettiin mielenkiintoisia aikoja. Ensinnäkin, olin neiti J;n kanssa eräässä baarissa, ja siellä oli TAAS se fruidemies. Yksin tällä kertaa.. Ja se fruide - se lirkutteli mulla minkä kerkesi. Siellä oli myös joku n. 60-vuotias puutarhatonttu, joka hipsutteli mua ja mun piti konahtaa sille että lopetti. Sitten neiti J YLLÄTTÄEN mussukkaili CC;n kanssa ja itse lähdin vittuuntuneena Hevimestaan.

Siellä oli joku maailman juntein tyyppi ikinä - joka kertoi mulle, että Olen suomen kaunein nainen - jos en ole kaunein olen sitten ihanin ja niin edespäin, sanoin monta kertaa nätisti, että painutko vittuun, kiitos, mutta se vaan seuras mua minkä kerkesi. VOI JUMALAUTA MIKÄ IDIOOTTI.

Sitten yhtäkkiä Mister Korsto soitti mulle jonkun Raivopuhelun "MITÄ VITTUA SULLA ON JOKU MIES SIELLÄ. VITTUVITTUVITTU" Ei ollut miestä, ei.. (ei sitä junttia lasketa mieheksi) Meinas vähä sinäsä vitutella, että käytännössä asia kuulosti siltä, että seurustelen nykyään Herra Korston kanssa, vaikkei hänestä ole kuulunut pariin viikkoon oikein mitään - ja olen itsekin aika lailla unohtanut.

Röökipaikalla joku Jyväskyläläinen 18-v juniori poika pussasi mua yhtäkkiä - pussasin kunnolla takasin, vahingossa. Juniori myös pakotti mut ottamaan vastaan tarjoamansa napsun - Hyppy tyhjyyteen - ja sepä se kirjaimellisesti olikin. Aamulla heräsin jatkoilta, kahen vanhan naispuolisen tutun vierestä, sohvalla nukku kolme lihaskimppua, ja meikä vähä mietti, että MITÄ VITTUA :D

 

Kiinnostuneita miehiä riitti? Jep. Pisteitä? Jep. Humalaa? Jep. = vitun kipeä ja mustelmainen jalkapöytä, 1 piste, hirvittävä darra.