1. Tänä maanantaina se yks lepakko DTM;stä, jonka kanssa VAHINGOSSA pussailin ja tanssin. (tai no vittu ihan tahallani pisteiden takia) tuli mua vastaan kampissa... katoin vähä aikaa, että aika tutunnäköinen suttura, ja sit tämä suttura alkaa vilkuttelee mulle oikein antaumuksella ja ottaa Uhkaavia askelia mua kohti. Seurassani oli onneksi hemaiseva blondi neiti K jota kaappasin vyötäisiltä kiinni, ja sanoin, että älä kysele vaan kävele selitän myöhemmin. Nyt mulla on Vitun hyvä syy välttää DTM;ää. (ja kreisibailausta)

2. Kermapersebileet oli kuivat. Tai siis olihan siellä ihmisiä oikein kivasti, mutta perkele ku ne kaikki näytti olevan ikähaarukkaa 15-19 niin ei oikein napannu, mua kun ei tuo nuorempi (eikä tosin kyllä vain muutamaa vuotta vanhempikaan) liha oikein kiinnosta. Toki poikkeuksena junnuihinh toimi jonkun virtahevon ruutupaitainen ystävä, johon tutustuin röökillä.. ja jolta kysyin matkalla ylös, että onko se sun ystävä ruutupaita varattu että aika hyvännäkönen. Voi VITTU. Mä en ikinä tee tollaista. klo 1 kotiin kanakermaperunoilla kanssa. =säälittävää.

3. Multihuipennus = Oltiin J;n kanssa tänään _selvinpäin_, eikä siis oikeasti käyty Missään. Ja jos ihan pilkkua nussitaan, niin Eilen, koska nythän on lauantai....ja tänään mä en kyllä ole selvinpäin.Mutta niin, PERJANTAI SELVINPÄIN KOTONA. (sosiaalinen itsemurha?)

4. Herra B tai JT on soitellu neiti J;lle koko yön. <3 uuuuuuh!

5. Ähähä, luulitteko että oon postannu suoraan baarin jälkeen ajasta päätellen?

6. Haluan miehen ! ...pimeät syysillat aiheuttaa tämän.

7. Kuitenkin ennenkaikkea haluan mieSTÄ, kiitos vain kysymästä. Tahaton selibaatti lienee syynä tähän.

8. Lauantai + Bäkkäri + Lärvit vois olla = J-A-T-K-O-T ft. MIES

9. Sori ku jauhan teille taas turhaa paskaa :D

10. Neiti C totesi tänään että herra Korsto on pantava! Daaaa, oon tienny sen jo aika kauan.