OIetteko huomanneet, kuinka ihania (yleensä) ovella seisovat miehet ovat? Ainakin hieman tai paljon lihaksikkaita, raamikkaita, vaikutusvaltaisia (tavallaan) ja ah, yleensä niin komeita. Ja vielä, kun siihen lihaksikkaaseen kroppaan on yhdistetty muutama tatuointi, niin mää oon aikalailla valmiina olemaan sakset auki ... (naureskelen vitusti:D)

Mutta, niin että niin, mun ihannemies siis on ulkonäöllisesti on, mieluiten tatuoitu, mutta ainakin lihaksikas, ja jumalauta, pitermpi kuin minä (eli yli 178,5cm) ja siinä ne toivomukset sitten olikin. Neiti J nimittää tätä mun ihanneilmiötä pokefetissiksi. Ja no, periaatteessahan asia niin onkin... Olen kuullut juttuja, että on Portsari tarttunut yhden jos toisenkin neidin käsipuoleen baari-illan jälkeen, mutta en minä kehtais siinä neljän aikaa kompuroidessani baarista kotiin yrittää iskeä ketään töissä olevaa henkilöä? En, vaikka kuin olisi täydellisen miehen kopio tai vaikka kuin olisi täydellinen portsari. En millään... mutta, kun tapaa näitä Portsatreita vastaavia henkiöitä baarissa,  niiden käsipuolesta yleensä löytyy joku Tsirpula (Laiha&pieni hieman onnelahuoralta vaikuttava henkilö) TAI joku aivan jumalaton läskikasa (näin kauniisti ilmaistuna) Ja siinä vaiheessa mää aina mietin, että miksi, oi MIKSI? Eikö kelpaisi jonkin verran bodannut, ruuminrakenteeltaan kohtuu urheilullinen pitkä nainen? Miksi pitää olla onneton tsirpula tai läskikasa?                                             Ehkä niillä ihannepokekopioilla on pelastamisfetissi - tsirpula tarvii aina apua kaiken nostamiseen, ja läskikasa ei muuten vaan jaksa tehdä turhia juttuja... V***U

 

Oli tänään hyvin JÄNNÄÄ, kun eksyin neiti J;n kanssa erääseen baariin, ja baarin poke (Joka muutan on hyvännäköinen) kommentoi, että mihin olen Herra korston jättänyt. Vastasin, että siellä kai se on kotona. Ja poke sanoi, että käyttäydyhän sen mukaan, ettei Herra Korstoa tarvitse pyytää paikalle, ja pidä huoli itsestäsi. Aina pidän huolen itsestäni - monesti muistakin, ja mitä helvettiä, poken kommentti kuulosti lähinnä siltä että seurustelisin Mister Korston kanssa? : D Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, mutta, hyvin JÄNNÄ. Suorastaan.