Jaa, että semmonen eilinen. Olen erittäin ylpeä tuosta superkännisestä postauksesta.

Niin tosiaan, eilen oli Mahtava keikka ja ihana Täydellinen Mies. Muistikuvia ei ole turhan paljoa, mutta ilmeisesti Mister Perfect on kieltänyt mua käyttämästä facebookkia... En varmaankaan käyttänyt. Mutta, oli eilinen vallan hyödykäskin, puhuin Mister Perfectin kanssa siitä onnelapirimukaluksuskokaiinihuorasta - eikä niillä ole oikein juttua, ilmeisesti se ällö akka vaan luulee/haluaa/ajattelee niin. Puhuttiin myös aiheesta kun tutustuttiin - kerroin olleeni erittäin ihastunut Mister Perfectiin silloin ja MP sanoi, että niin hänkin minuun. Huom. OLI, OLIN..

Neiti J ja minä hukkailtiin baarissa toisiamme aivan jatkuvasti, mutta ilmeisesti on ollut ihan kivaa. Ilta päättyi mäkkiläskeilyyn, josta kumpikaan ei muista mitään ja mun polvessa on hirveitä ruhjeita ja satiiniavokkaatt on ihan kurassa. Hehe.

Tänään vielä Reckless Love ja huomenna kotiin. Kuopio on ihan vitun paska paikka, me oltiin MUKA neiti J:n kanssa niin kännissä että ei päästy mihinkään muuhun baariin ku siihen missä oli se keikka ! Oulussa vejetty jossain x10 enemmän humalassa baariin ilman mitään ongelmaa. Vittu mitä paskaa !