Mister Korsto häiritsi mun elämää. Neiti I oli aamulla kahdeksalta jatkoilla panemassa. Neiti C tulee ensi viikonloppuna tänne. Herra TK haluaisi panna kanssani. Mister Perfect seurustelee jonkun pilluhuoran kanssa. Neiti A oli viime v-loppuna ONNELASSA, HYYYYI. Neiti JU;sta en tiedä mitään, paitsi, että hänellä on tänään synttärit. Onnea, ja kiitos kutsusta juhliin. Neiti H kaatuilee koiran kanssa pitkin Oulua.

Mulla on ikävä Oulua, vaikka toisaalta ei edes ole. Haluan mun rakkaaseen kantabrenkkulaan rakkaitten tuttujen kanta-asiakkaiden kera. Haluan tietää, että on ympärillä paljon ihmisiä, tuttuja ihmisiä. Haluan viettää perjantait ja lauantait rakkaassa kantabrenkkulassa, ja tietenkin myös ne kaikki muut päivät kun tekee mieli mennä yhdelle.

Täällä musta välillä tuntuu, että en tee mitään. Että mun koko elämä on käydä töissä, olen nytkin töissä. Olen huomenna töissä. Onneksi vain kolmeen, sen jälkeen voin turruttaan normaalielämään hypänneet aivoni maailman parhaassi baarissa. JA NIIN, kuulitte ihan oikein Helemi ei mene perjantai-iltana baariin, koska on vittu TÖISSÄ LAUANTAINA klo 9-15. Sanokaa vain, että oli aikakin jo aikuistua ja alkaa käyttäytymään kuten normaali-ihmiset (mikä vittu on normaali) ja esim. juoda vain kerran viikossa, pitää elämän ainoana sisältönä työtä sekä muutenkin huolehtia kaikesta.

Mutta ei, mä olen ollut tavallani aikuinen jo vaikka kuinka kauan, eri tavalla vain kuin te, rakkaat tuomitsijat. Intona tähän vahingossa poistettu kommentti:

Kasva aikuiseksi vajaaälyinen huora. Käytätkö sä huumeita, vai oletsä muuten vain tyhmä?