Huominen keikkakin peruuntui, aivan todella ärsyttävää /= mutta ei voi kyllä mittään, eihän se musta riippunut, ja olis jätkätkin varmasti halunneet soittaa.. Ja lisäksi mua toki vituttaa se, että palkan piti tulla, mutta eipä ole näkyny. Mutta selvää viikonloppua en toki näe, kun voittopotti tuli tosiaan kotiin, ja kossua on enemmän kuin tarpeeksi. Ajattelin aikaisemmin treffailla mun uusinta suomi24 vallotusta, mutta...Olen aivan helvetin hyvä mokailemaan! Uros, jonka mainitsin aikasemmassa kirjoittelussa, on melkein absolutisti, ja mää epähuomiossa ilmoitan että; "Join kossupullon, ja olen ehkä ihan pienissä sievissä. Otan kato ihan nätisti tänään :)" NIIN, join toki tosiaan YHDEN KOSSUPAUKUN, EN PULLOA, ja nyt se ei enää vastaa mun ihkutekstiviesteihin, mutta What Can I Do?

Hityy apaattinen fiilis, mutta haluan baariin bailaa rajusti !! :-----)

Huomenna taasen infoa lisää mun upeasta viikonlopusta, joka tuskin on kovin upea. Meinattiin muuten tänään ostaa alkometri, mutta olis maksanu viiskymppiä nii ei sitte ostettu.. Sit ku tulee palkka, voin kertoa teille aina kuin monen promillen humalassa tein mitäkin :D Loistavaa, eikös?

 Tänään tosin olin myöskin erittäin imarreltu, eräs herra eteläsuomesta tituleeras mua mun kuvakkeen blogissa sinkkuelämään Carrieksi, ja ilmoittu samalla myös, että olisi vallan hienoa lukea mun kolumnia. :) Ilmoitin, että kolumnia ei löydy, mutta linkitin blogini.. Älä hei säikähä ;)