Voi vittu että mulla ja neiti J:llä oli taas viikonloppu. Mulla on vieläkin krapula lauantaista. 

Me toki vaikutettiin ihan Oulussa, ja oltiin katsomassa NGT:n kahta keikkaa, toinen kutsuvieras, toinen yleinen. Juujuu, neiti J voitti meille liput sinne kutsuvierashommaan. Noooh - siellähän oli rakkaita tuttuja, kuten pomomme ja Täydellinen mies. Minä ja neiti J oltiin onneksi sen verran otettu jo ilolientä krapulan poistamiseksi, että osattiin jotenkuten puhua Herra täydelliselle. Ja herra Täydellinen kutsui meidän sen privakeikan jälkeen erääseen meidän lempibaariin ( musta tuntuu, että jos onneloita tai muita semmosia ei lasketa, niin kaikki on meijän lempibaareja :D), jossa odotti lisää tuttuja. Mukavaamukavaa.

Matka jatkui keikkapaikalle, jossa alko tapahtua. Neiti J haluaa hävittää mut ihan tosissaan pistepörssissä ja tako KAHDEKSANNENVITUNTOISTAPISTEEN, ja arvatkaa kenen kans? Mister Perfectin tietenkin, ja vielä mun silmien eessä. Olen näyttänyt varmastikin todella ihanalta ystävältä, kun oon alaspäin katellu J;tä ja PErfectiä sillee JAAETTÄTÄMMÖSTÄMISSÄMUNPUSUT -norsunvittuilmeellä. Mutta ei se haittaa.

Keikan ollessa täydellisessä vauhdissa sain PORTTIKIELLON K15-alueelle lavan eteen. Nooo, eihän se paljoa haitannut, istuin sit anniskelualueella, ja siellä oli onneksi tuttujakin. Ja oli tutuntuttujaki, vittu mua hävettää kun  Mister Korston työkaverille taisin vähä porista ja lirkutella. Helevetin hyvä veto. No, se Korston työkaveri tuumaili, että "Mää aina sillon baarissa X kattelin, että OMPA IHANA NAINEN, mutta tiiän että panet mister korstoa nii eihä siinä ennää mittään." Ai, niinkö tiiät? Just joo ! tuntuu, että koko vitun maailma eli Oulu tietää, että oon Mister Korstoa pannu, ja arvatkaa mitä ! NE EI OO KUULLU SITÄ MULTA.


Mutta siis joo, pittää varmaan harjotella tällä viikolla vappua varten, ku kuitenkin pitää kaks päivää kiskoa viinaa eikä saa sammua tai mittään semmosta.