Perjantai alkoi erittäin krapulaisissa merkeissä, ja säälin neiti J;tä erittäin paljon hänen lähtiessä kouluun.

Eräs AS-tuttu, herra JS _pakotti_ mut sen kanssa johonkin, tai oikeastaan se yritti tulla meille kylään mutta vältin sen Onneksi pakottamalla sen meidän paikalliseen. Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta kun käyn siellä. Ja herra JS oli jotain aivan hirveää ja pussasi mua siellä. Hyyyyyi. +1p. Hätäpuhelulla neiti J pelastamaan mun päivä ja kotiin päiväunille. Jonne JS yritti taas tulla, mutta hylkäsin sen.

Siideriä kotona, ja suuntana ensin kallio, hyväksi halvaksi alottelupaikaksi muodostunut b12. (siinä vaasankadulla, se baarin nimi tulee siitä kun sen baarin osoite on vaasankatu 12b, Sherlock) Meidän pöytään eksyi yhtäkkiä jotain Oululaisia WOOT, ja mä olisin pannut sitä rastapäätä. Keskustelu kaikkea muuta kuin järkevää, ja neiti M;lle olis kelvannut lippispää. Plaah.

Siitä sitten yllättäen Bäkkärille, mukana myöskin neiti M, siis J;n lisäksi... M tosin oli niin törkeän väsynyt, että ilostutti meitä vain pienen tuopin verran. Höh. Bäkkäri oli liian tyhjä meidän bilefiilikselle, ja lähdettiin moikkailee J;n opiskelukaveria DTMään, ja jos joku ei tiennyt se on homobaari. Mun ja neiti J;n äly ei taaskaan riittänyt johonkin asti, ja mentiin sisään käsikädessä. Vitun söpöä

Piakkoin mun perse kiinnostikin muutamaa eukkoa, ja mua alkokin siitä johtuen kiinnostaa teqila niinku aivan vitusti. Törmättiin myös iki-ihanaan luonnonkauniiseen Kalinaisen Hennaan (BB-Henna) jota myöskin kiiinnosti mun perse. Ja joka pyysi multa jotain anteeksi ja piteli myöskin mun kättä. öö? Ja olihan siellä toki se toinen luonnonkaunis BB-Mari(a) ???, joka tippu sillon ensimmäisenä sen idiiotin kanssa. MÄ MUUTEN VIHAAN BB;tä OIKEESTI.

Neiti J meni hukkaan, koska halusi KREISIBAILAA ystävänsä kanssa. Minä menin röökille, ja joku tyttö pummi multa tulta. Ei siinä mitään, mutta sitten se tyttö oli muka niiiiin lärvit että pakotti mut pitämään sitä pystyssä ja se nojaili muhun oikein ilosena. Karkasin sisälle.

Neiti J ei suostunut puhumaan mulle, koska " ME NYT HERRA T;N KANSSA ETITÄÄN MULLE NAINEN ". Ja itse löysin taas itseni baaritiskiltä melko monen teqilan kanssa...Sitten menin taas röökille ja siellä oli uus nainen halukkaana saamaan multa tulta ja lähtemään kanssani tanssimaan. Taisin suostua, ja pussailin sen kans vähän siellä tanssilattialla.

Löydettiin J;n kanssa toisemme ja mentiin KREISIBAILAA tanssilattialle, jossa neiti J yhtäkkiä pussaili jonkun miehen kanssa... neiti J oli myöskin tässä vaiheessa iltaa kadottanut naisensa.

Valomerkki. Narikkaan. Pitsalle, ja sieltä muutamat haarukat ja veitset kotiin mukaan ja nukkuu.

 Eli hurrjaperrjantai;

+2,5 p / neiti J

+2,5p / Helemi