Ette ikinä usko kultaseni, mutta mää eilen sais vihdoinkin lirkuteltua itseni Mister Korstolle kylään - Niin, yöllä kahdentoista aikaa tuli kutsua, ja jo klo 00:16 soitin korstolle (nyt mulla on sen puhelinnumero ! ) , että tulee avaamaan alaoven. (asutaan samassa kaupunginosassa), no korsto tarjos kahvia ja kainalopaikkaa - joka sopi mulle aluksi hyvin, muttakun mikään ei johtanut mihinkään. Minä olin suurinpiirtein kiinni Korston jalkojenvälissä, ajatuksella jatkaa sitä, mikä viimeksi hyvin yhdessa osattiin. Mutta EI. Me pussailtiin siinä kivasti ja siinä se sitten olikin. Korsto kun kertoi, että haluaa tutustua muhun ensin, kun on minusta kiinnostunut. Minä olisin halunnut tutustua taasen Korston mieheyteen uudempaan otteeseen. Tunnen oloni vähintääkin munahaukaksi - vaikka tosin, toisaalta, ei mulla mitään suhdettakaan vastaan olis. Mutta edes aina ei voi voittaa?

Mutta, johtuen Herra Korston mussukkakompleksista (= ollaan semmosia lässyttäjiä ja ihania, ja halutaan suhde ja seksi estää suhteen kehittymistä syvemmäksi tjsp) - minä vedän tänään lärvit, (joista kerroin jo aikaisemmin) ja hankin vaikka hieman kasvatusta mun pistepörssiin. Ainakin toivottavasti. Tosin, Mister Korstokin on lähdössä Oulun hurjaan yöelämään, niin eihän sitä koskaan tiedä jos vaikka häneen törmää, ja heräilis taas hänen luotaan, tai hänen kanssaan mun luota. Tai jotain.

 

Huomenna kullat lisää tämän päivän känneistä sen verran, kun muistetaan neiti J:n kanssa yhdessä. PS. korkkasin juuri oluen, NAM.