Oon tässä pohdiskellu pitkään, että miksei mulle nykyään irtoa miestä baarista? Onkohan musta tullu ruma ja läski? Tai oonko vaan niin yleisesti tiedetty lunttu, että kukaan ei halua paneloida mun kanssa? Vai häää!

Eilen oli hienoa neiti I;n ja J;n kanssa, kahessa pikkubaarissa käytiin ensin yksillä ja sitten nelivitosessa vähän usiammalla. Toisessa pikkupaikassa ei ONNEKSI ollut töissä se poke/baarimikko/blokkari, joka laittoi sen flirttikutsun.. Mutta siellä kyllä oli oikein pantavannäköinen poke, ainakin muistaakseni :D Kännissä olin siis vissiin tosiaan, ja nelivitosessa tanssahtelinkin jonkun potenttiaalisen panoehdokkaan kanssa (muistaakseni potenttiaalisennäköinen), mutta juuri kun me lähennyttiin hienosti toisia, joku vitunonnelanpikkuhuora koputtelee mua olkapäälle, että saako hän viedä kaverinsa.. Ite olin sitte vaan sillai Öö, joo toki. Nyt harmittaa =D

Ja pahinta kaikessa, J;llä oli vaihtoehtona 25-vuotias Espoolainen, joka valosammassa näyttiki 37-vuotiaalta arpinaamalta, ja johtuen edellämainitusta, mun piti hylätä se J;n alaovella. Ja neiti I;llä taasen oli joku mies, ja ne kuolaili helvetin kiihkeästi alkuillasta parituntia, ja sitten yhtäkkiä I vaan hylkäs sen. Syy on tuntematon humalan takia. Mutta toisaalta ihan hyvä, I nimittäin on mun silmissä kiltti tyttö =)

Ens viikonloppu menee liian armottomaksi bailaukseksi, mutta ei edes haittaa, koska täydellinen mies on mukana.