Niin, puolanlippu on meikän uus lempi napsu. Aivan vitun kohtalokasta. Oon jo nytte ihan ok kännissä, ja kohta oon IHAN VITUN TUMUTUMUSESSA. Mutta, ei mittää, kohta on huominen ja keskisuomi kutsuu. Herra Korstolle puhuminen kutsui myös, vahingossa tosin.... MIKSI KÄNNISSÄ AINA HUOMAA KAIPAAVANSA NIITÄ SÄÄTÖJÄ? NIIN MIKSI? No empä vittu tiiä. Onko sitä muka niin kyrvänhakunen humalaisessa olotilassa? vai mitä vittua?

Näin myös piiiiiiiiiiiiiitkästä aikaa neiti C;tä, jonka kanssa asiat joita blogissa kirjoitan jaettiin ennen samassa kahvipöydässä. Mutta, koska mun elämä ei oo yleensä menny niinku osais olettaa, ei oltu yhteyksissä puoleentoista vuoteen. About toissa päivänä olin SUPER HURJA ja tattadaaaa, pyysin häntä mun facebookkaveriksi. Hän hyväksyi pyynnön. Olin iloinen. Ja kappas, tänään nähtiinkin niin tutuissa kuvioissa, kuin juominen, YLLÄRI. No sovittiin kuitenkin, että unohettaan vanhat paskat jutut ja ollaan yhteyksissä. Kivaa ja kaunista.

NIIN ETTÄ NIIN, miksi istun vieläkin kännissä ku helevetti baarissa koneella? Kun pitäis olla kiltisti nukkumassa univelkoja pois, kun viimeaikoina ei ole uni oikein maittanut.......... M U T T A E I...

Beibet mä lupaan, viikonlopusta tulee, no JÄNNÄ. :) Rakastan lukijoitani !!

 

PS. Olen vitun humalassa ja vaikutan varmaan TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAS 12-vuotiaalta.