Monet kirjoittavat siitä, kun vituttaa. Minäkin näköjään. Nyt vituttaa kaksinaamaiset ihmiset - jotka ei voi puhua suoraan. Mikä siinäkin on niin helvetin hankalaa? Miksi pitää sanoa, en tiedä, vaikka tietää ihan vitun hyvin? 

 

Elämässäni on edelleen haluanjotainuuttaheti -vaihe päällä, kuten myös ilmeisesti neiti J:llä. Nautiskelimme Neiti J;n kanssa eilen muutaman oluen, tai ehkä useammankin kuin muutamat, ja kiitos neiti I;n nautiskelimme myös valkoviiniä (joka kyllä oli helvetin pahaa), mutta kiitos I;lle kuitenkin siitä alkoholipitoisesta litkusta. Kuitenkin siinä kahdenkolmen aikaan neiti J:lle soitti yhtäkkiä Sen viimeviikonloppuinen (!!!!) Kurt Cobain-kopio. Itse en toki muista J;n miehen yhdennäköisyyttä Kurt Cobainiin,  (koska olinkin vahingossa kännissä), mutta, luotetaan J:n arviointikykyyn ja olkoon tämä mies nyt vaikka CC. Nyt varmaan pitäis sanoa, että hyvät J;lle, kun lähti hänen luokseen, mutta kyllä mua nauratti, että J käveli mun tyköä CC:n kanssa pari kilometriä tuossa vitun melkein kolmenkymmenen asteen pakkasessa ilmeisesti CC:n luokse. Haluaakohan mun pikku lunttuystäväni neiti J suhteen?!! Perkele! Sain neiti J;ltä myös hienon viestin klo 05:36;


"Hengisä?:-D:-D Onko dräkäri ja "herra j" vielä sielä? Nii siis herra S."

Kyllä J, olen hengissä, Ei, olin tuolloin jo nukkumassa, koska täältä puolelta kaupunkia loppui juomat - Sinun kiskomisesi takia. Olisi hauskaa, että lukisit tämän postauksen ja laittaisit puhelimesi päälle :)

 

Niin, olin minäkin ilmeisesti eilen humalassa, hieman. Lähetetty 01:42 herra Korstolle  "Tuu käymään ;D" Ei tullut, eikä vastannut mitään viestiinkään. Tosin, en ole yllättynyt.