Juujuu =) Alan rakastamaan tätä pahennuksen aiheuttamista, varsinkin näin pikkupienissä, toivottelee Helemi BAARISTA. Jos tulisitte päin naamaa sanomaan, neiti entinen nyrkkeilijä vetäis oikeasti päähän ja haistattas vitut. Mutta niin juujuu, minähän olen alkoholisti ja olen huora ja olen lutka ja hirveä ihminen ja äitiki häpiää.

Kyllä se muuten on ihan OK, että vittuilette mulle ja haukutte mun elämää, mun ns paskaa elämää, mutta siis, jättäkää mun äitin häpeämiset tästä helvettiin. :) Vaikka mää oikeasti olenkin paska ihminen...  Niin mitä helvettiäääää? Ja mun äitillä varmasti on satoja aiheita hävetä mua, mun Äiti silti arvostaa mua ja plaaplaaplaa. Ja mää arvostan häntä, vaikken aina sitä näytäkään. Mää taas mietin, että mitä vittua mää postailen täällä edes? Mutta vitutus nostaa hattua, kun noita kommentteja lukee, ei muuten, mutta Äitii.

 

Kyllä, äitini on minusta ylpeä vaikka olenkin lutka. Mutta www.kuvalauta.fi onkin aikuisten miesten itkupalsta, kun muija ei anna tai yhyy on paska elämä. Mulla sentään on HELVETIN KIVAA, ja mua ei toisaalta edes vituta niiden kommentointi, mutta Tuleepahan lisää kävijöitä ;)