neiti J;llä on semmonen miehentekele muutaman viikon takaa, kuin herra JT tai herra B. (=eli bärtil tai bert :DD)... Me tuossa lauantai-illan kunniaksi saatiinki sitte kutsu Uusimaan kuumimpiin juhliin, ja kuumaksi niitä juhlia voikin tosiaan sanoa, sillä siellä oli n. 200 miestä ja vain muutama nainen. Ihanaa. Ainakin mun mielestä - neiti J;llä oli se kutsun antanut herra B, niin neiti J ei oikein voinut keskittyä olennaiseen eli miestarjontaan, vaan joutui tyytymään toiseen olennaiseen, eli juomiseen. Ja jossain välissä neiti J sanoikin mulle, että älä kokoajan kattele miehiä ku määki sitte vahingossa kattelen.--

-- MUTTA Mitä tekee Helemi tuollaisissa juhlissa? Istuskelee kännissä kuola poskella, ja huutelee tahtovansa miehen, mutta ei tietenkään liikuta läskipersettään itse asian eteen - no okei, ajattelin että ne olis varattuja osa... Mut kuitenkin oma aktiivisuus olis voinut ajaa illan johonkin muuhun tuotokseen kuin kolmaspyörä yksiössä jatkoilla... Ja sekin vielä, että herra B huusi herra T:lle, että HEEEEI T, "tämä tyttö (osoittaen mua) haluaa nussia" ja mää olin naama punasena että ennn. Ja sitten herra B kysyikin, että haluanko siis ihan miehen - ja sanoin että en, johon B huusi, että pidänkö miehiä pelkkinä OBJEKTEINA.

"En, mutta miehet pitää mua niin en odota niiltä mitään"
 

Herra B kertoi mulle yöllä myöskin, että tässä on nyt käynyt sellainen homma, että hän on ihastunut neiti J;hin.

 

Kiusasin eilen neiti J;tä, että mietippä jos B;stä tulee sun Mies, niin sitte jostakin sen kaverista pitää _ehdottomasti_ tulla mun mies kiitos, ja neiti J meni ihan paniikkiin, että en tiedä haluanko herra B;stä miestä itelleni. Ei sillä neiti J mitään hätää ole sen päätöksen kanssa, kunhan kuletat mua edelleen mukana kivoissa bileissä.. ;) ... ja ens kerralla hankitaan mulle oikeesti joku mies, kiitos ! . tai siis hankin ihan ite.