Viimeaikoina olen neiti J;n kanssa skitsoillut asiasta, että jos joku tunnistaa mut tästä. Samalla sitten tunnistaa myöskin neiti J;n varmastikin ( Ollaanhan me kuin paitajaperse tai junajaveturi :DD), ja siinähän sitä oliskin sopan hämmentämistä kerrakseen. Mutta tästä huolimatta, päätin että EN ala sensuroimaan enkä muokkailemaan kirjoituksiani, koska minä olen tässä, teidän ja niin edespäin. Ja jos tunnistaa, voin aina sanoa, että MITÄ HELVETTIÄ, enhän minä mitään blogia kirjoita... Miksipä kirjottaisinkaan? 

Neiti J;n synttärit lähestyvät uhkaavasti - tulossa on vuoden kemut, joita minä toki olen myöskin järjestämässä. Ja jonne toki myös Täydellinen Mies saapuu, luojan kiitos ilman Avec-kutsua, joten ilman sitä mukaluksuskokaiinihuorapirinistiäkin (missä järjestyksessä nuo sanat sitten pitäisikään sanoa). Koska kyseessä on neiti J;n bileet, en toki itse ole siellä valokeilassa keskipisteenä onneksi, joten mulla on hyvin aikaa esittää kysymyksiä Herra täydelliselle. Aluksi, ajattelin, että Mitä kun ja jos ja entä ja diipadaapa, vaikka oikea kysymys on vain, että MITÄ VITTUA. Yksinkertaista, rumaa ja epäkohteliasta. Mutta, kuka välittää?

 

Minulla on suunnitelma viikonlopulle. Johtuen ajankohdasta - siis tästä helvetin jossainmäärin masentavasta maaliskuun alkupuolesta - ja vitutuskäyrien hipoessa sellaisia korkeuksia, että eiffeltorni on prinssinakki siinä rinnalla - Päätin vetää lauantaina aivan vitunmoiset persekännit. Aion olla aivan todella lärvit, niin, että juoksen baariin ja konttaan kotiin. Ihan oikiasti. Ja neiti J on toki beesissä, joten varmasti sekoilukin onnistuu vallan mahtavasti. Hienoa päättää jo torstaina, että sekoilee lauantaina? Ei haittaa, onhan kohta kesä. Huomasin myös, että kerkeän seuraavan kerran olla selvinpäin, siis kauemmin kuin 5päivää, joskus - ööh, ens syksynä? On nimittäin tulossa keikkaa keikanperään, vappu, kesä ja festarit ja niin edes päin. Ei alkoholilla ole osuutta asiaan - kun alkoholi on vittu asia itse. Kauheata? Ainakin äitin mielestä. Mutta eihän kukkaan sen mielipidettä kysykään.

Pian on tulossa myöskin vallan mielenkiintoinen reissu - keskisuomeen - mukana Mister Perfect & kumppanit, mun pomo ja neiti J. Siitä sitten, kun on ajankohtaista, mutta, ihan päätin teille rakkaat lukijat kertoa - että tapahtumaa riittää =DD