Mua vitutti tänä aamuna Oulu niin perkeleesti, että olin valmis ottamaan äkkilähdön ulkomaille. Perkele ku ei vissii suomenkaa rajat riitä hillitsemään tätä vapaudenkaipuuta. Kevät tekee mut hulluksi - viime yönä kolmen aikaan vaikutin piriä vetäneeltä duracellpupulta, ja loppuenlopuksi nukuin helvetin huimat kaks tuntia, eikä edes väsyttänyt aamulla herätä. Eikä olisi edes tarvinnut herätä niin aikaisin. Mutta heräsin? Mitä helvettiä, missä mun ainainen väsymys ja aamuvitutus viipy? (ouluvitutus ei ole aamuvitutusta, vaan yleistä vitutusta) Viime keväänä se oli Helsinki mihin lähdin. Mitä tänä keväänä? Muutan vähintäänkin Tukholmaan? Vitun hienoa.

Huomenna yritän hillitä kaipuuta tienpäälle ja shoppaan aivan törkeästi kuteita viikonlopuksi ja kesäksi. Minähän olen sen perkele ansainnut - ja jos se pitää mut jotenkin ruodussa (ja oulussa) niin tuhlaan ihan niin paljon kuin sielu sietää ja visa kestää. Messissä luonnollisesti neiti J, joka tekee varmaankin ihan saman.

Ja ah, viikonloppuna Mister Perfect bändeineen ja eteläpohjanmaa (?). Ja jos sitä vihdoin sitte sitä miestäkin,

NIMITTÄIN OLEN HARRASTANUT BLOGINI AIKANA SEKSIÄ 
VAIN KAHDEN ERI MIEHEN KANSSA, EN OLE PORTTO, OLEN vain SÄÄLITTÄVÄ MUKALUTKA :DD Ja lisäksi, Mister Korsto ei olekaan tapaus numero 59, vaan 62. Huomasin nimittäin yhtäkkiä, että muuuuutama mieshenkilö oli jäänyt puuttumaan mun panemispäiväkirjasta. Jota mulle ei kyllä edes oikeasti ole muutakuin päässäni. ELI BILEET LÄHENEE, ENÄÄ 38 :DD

 

Rakkaat lukijat, kertokaa mulle, minkälainen on ollut teidän noloin tai kamalin tai hävettävin tai ikävin seksipartneri? Ja miksi se on ollut sellainen. Mun on ollut varmaan eräs Espoolainen mies, jonka nimeä en edes muista, mutta aamulla muistin, ETTÄ 27-vuotias YH-ISI nukkuu vieressä, niin nolotti niiiiiin paljon. Mies oli kyllä ihan hyvännäköinen, mutta tuli jotenkin likainen olo, että tässä sitä on viime yö naiskenneltu pikkulapsen Isin kans. Se olis vielä puuttunut, että se pentu olis hyökkiny jostain koputtelee olalle....